لو رفتن مشکلات شقایق فراهانی با خط رو خط شدن تلفن! + تصاویر
در فیلم تلویزیونی «یک دقیقه و یازده ثانیه» شقایق فراهانی نقش مادری را بازی می کند که فرزندش مبتلا به بیماری کلیوی است. گلاره عباسی نیز در نقش زنی به نام ناهید ظاهر می‌شود که همسر یک مجری تلویزیون است و...
فیلم تلویزیونی «یک دقیقه و یازده ثانیه» ساخته مصطفی رزاق کریمی ساعت 14:50 جمعه این هفته(22 آذرماه» از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/shaqayeq%20farahani3.jpg
علیرضا شجاع نوری، ناصر گیتی جاه، فرهاد مهدوی، هومن کیایی، فرهاد اسماعیلی، ماریه تهرانچی، محمد رحمانی، مهری امیرحسینی، ابراهیم ابراهیمی، فرشته اسفندیاری کیا، آبتین جهانی، سمیرا مسعودی، حسین زمانی، مانیا حیدری، محمدمهدی هاشمی و... از دیگر بازیگران اصلی «یک دقیقه و یازده ثانیه» هستند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/shaqayeq%20farahani2.jpg
در این فیلم تلویزیونی شقایق فراهانی نقش مادری را بازی می کند که فرزندش مبتلا به بیماری کلیوی است. گلاره عباسی نیز در نقش زنی به نام ناهید ظاهر می‌شود که همسر یک مجری تلویزیون است و اختلافاتی با همسرش دارد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/shaqayeq%20farahani1.jpg
در خلاصه داستان این تله فیلم به قلم محمود اربابی آمده است : در یک مجتمع بزرگ آپارتمانی، آدمهایی در طبقات مختلف در حال حرف زدن با تلفن هستند که ناگهان خط‌ها روی هم می‌افتند و آنها می‌توانند صدای دیگران را که در همان لحظه در حال مکالمه هستند بشنوند. این اتفاق یک دقیقه و یازده ثانیه طول می‌کشد و در این فاصله آنها به حقایقی دربارة هم پی می‌برند؛ حقایقی که اغلب تمایل دارند مخفی بماند و افشای آنها تأثیر زیادی در روابطشان با هم دارد.
مرتضی رزاق کریمی « یک دقیقه و یازده ثانیه » را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه کرده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
فرناز رهنما؛ همسر مهربان بهنام تشکر در «هفت سنگ»
گال گادوت اولین زن ابر قهرمان جهان + عکس
بازیگر زن روس فیلم استرداد: گفتند رقم دستمزدت را افشا نکن + تصاویر
مجری تلویزیون در بستر بیماری
جوابیه تند قاسم‌خانی به جهانگیر الماسی درباره بازیگری پژمان جمشیدی!