تست گریم بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و امین حیایی در سریال نوروز 93 + تصاویر
سریال «خوب، بد، زشت» برای نوروز 93 رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و امین حیایی در سریال نوروز 93 این...
این سریال طنز را علیرضا سبط احمدی را برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌کند که پاییز امسال سریال «همه بچه‌های ما» را به روی آنتن این شبکه داشت.

سریال جدیدی که منوچهر هادی در مقام کارگردان در آن حضور دارد و یکی از سریال های نوروز 93 خواهد بود، رویکردی طنز دارد و درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید نوروز، رضایت خانواده اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوعدوستانه انجام دهد و دلهای شکسته را از خود راضی کند.



http://www.seemorgh.com/uploads/1392/10/test-behnoush-bakhtiari-amin-hayae2.JPG
علیرضا سبط احمدی از آغاز تصویربرداری «خوب، بد، زشت» خبر داد و افزود: تصویربرداری روز گذشته با حضور بهاره رهنما، سوسن پرور و حسین محب‌اهری در منطقه طرشت کلید خورد. این لوکیشن در داستان منزل بهادر (امین حیایی) شخصیت اصلی قصه تعریف می‌شود که حسین محب‌اهری و شهین تسلیمی نقش پدر و مادر او را بر عهده دارند و بهاره رهنما، بهنوش بختیاری و سوسن پرور هم نقش خواهران بهادر را ایفا خواهند کرد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/10/test-behnoush-bakhtiari-amin-hayae.JPG

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/10/test-behnoush-bakhtiari-amin-hayae3.JPG
این تهیه‌کننده در ادامه افزود: محمد کاسبی، صدیقه کیانفر و سیروس همتی بازیگرانی هستند که به تازگی به جمع بازیگران سریال پیوسته‌اند. ضمن این‌که علاوه بر بازیگران یاد شده پیش از این حضور مهدی سلوکی در نقش دوست بهادر در این مجموعه قطعی شده بود.

به گفته وی فیلمنامه «خوب، بد، زشت» را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته است. این سریال 15 قسمتی به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو برای پخش در نوروز 93 در حال تولید است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/10/test-behnoush-bakhtiari-amin-hayae4.JPG

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/10/test-behnoush-bakhtiari-amin-hayae5.JPG
«خوب، بد، زشت» دومین تجربه سریال‌سازی منوچهر هادی پس از سریال مناسبتی «خداحافظ بچه» است. کارگردانی که با فیلم «زندگی جای دیگری است» به عنوان یکی از آثار بخش مسابقه سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد.



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
آخرین وضعیت فرزاد حسنی پس از تصادف از زبان آزاده نامداری
بازی دختر پیمان معادی در نقش یک پسر؟ + تصاویر
ازدواج ارسطو و افسرده شدن نقی در پایتخت 3
یک آمار بد و عبرت‌انگیز برای صداوسیما
گریم و نقش متفاوت بهنوش طباطبایی در فیلم دایره داوود + عکس