جزئیات حضور «شکیب» آوای باران در سریال پایتخت 3
وی افزود: مهران احمدی که به خاطر بازی در کاری در تهران به سر می برد برای ادامه بازی اش در سریال پایتخت روز گذشته به شمال آمده و در این سریال، ادامه همان نقشی را ایفاء می کند که در پایتخت 2 به عهده داشت.
مهران احمدی که با ایفای نقش شخصیت «شکیب» در سریال آوای باران مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، این روزها در حال ایفای نقش در سریال پایتخت 3 جدیدترین ساخته سیروس مقدم است.

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت درگفت وگو با «آنا» اظهار داشت: این روزها قسمت های پُربازیگر سریال پایتخت در منطقه شیرگاه شمال کشور مقابل دوربین می رود.

وی در مورد داستان این سریال گفت:‌داستان سری سوم «پایتخت»از شب عروسی ارسطو آغاز می شود و طی حادثه‌ای، نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده می شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌می‌کند.

غفوری درباره تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: تدوین و موسیقی همزمان نیز در حال انجام است. تمام بازیگران اصلی سریال تا به امروز جلوی دوربین رفتند و روند تصویربرداری طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود که البته فشردگی کار داریم و شرایط برای کار مهیا است.

وی افزود: مهران احمدی که به خاطربازی در سریال آوای باران در تهران به سر می برد برای ادامه بازی اش در این سریال روز گذشته به شمال آمده و در این سریال، ادامه همان نقشی را ایفاء می کند که در پایتخت 2 به عهده داشت.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال و مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر بازیگران فرعی این سریال هستند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
مختاباد: بروید سراغ مداحانی که تجارت می‌کنند و روی مردم اسلحه می‌کشند!
نازنین بنیادی در مراسم محبوب‌ترین بازیگران زن تلویزیون 2014 + تصاویر
عیادت بازیگران سریال پدرسالار از محمدعلی کشاورز + عکس
چنار ایلگاز بازیگر مشهور ترک در یک فیلم ایرانی + عکس
تغییر در پایان سریال آوای باران + عکس‌های پشت صحنه