بازیگر شاهگوش: بدون سختگیری،کسی ماهواره نمی بیند!
پوریا میان دهی، «شاهگوش» میرباقری معتقد است: ما در جامعه خودمان دغدغه‌های زیادی داریم که اگر سخت‌گیری نکنند و اجازه دهند آنها را نمایش دهیم، بدون شک هیچکس به هیچ وجه برنامه‌های ماهواره را نخواهد دید.
 پوریا میان‌دهی ، بیان کرد: به عنوان یک بازیگر از ته دل می‌گویم که سریال‌های ماهواره سریال‌های بی‌خودی هستند که هیچ مضمونی ندارند.

وی افزود: اگر اجازه دهند که ما دغدغه‌ها و مشکلات جامعه‌مان را نشان دهیم خیلی خوب می‌شود اما خط قرمز‌هایی داریم که اجازه نمی‌دهد یکسری از مسائل را به تصویر بکشیم؛‌ در بعضی موارد واقعا سختگیری‌ها بی‌جهت است.

میان‌دهی ادامه داد: مثلا در تابستان بازیگر نمی‌تواند مقابل دوربین لباس آستین کوتاه بپوشد؛ مگر چه اشکالی دارد؟ مگر در خیابان‌های ما کسی آستین کوتاه نمی‌پوشد؟

بازیگر سریال «شاهگوش» که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود، معتقد است: این شبکه 100 درصد توان مقابله با تلویزین و ماهواره را دارد‌، همچنین درباره‌ی سریال «قهوه تلخ» مهران مدیری که نیمه‌کاره رها شد معتقد است: کسری بودجه همه جا وجود دارد و اگر آن سریال کمی به مشکل خورد مقصر آقای مدیری نبود بلکه به خاطر تولید کار بود.

وی در بخش دیگر از گفت‌وگوی خود اظهار کرد: کاش بیشتر کارگردان‌ها به نسل جوان و افرادی که درس بازیگری خواندند‌، در تئاتر کار کردند و از راه درست وارد این حرفه شدند اعتماد کنند، ما جوانان با استعداد زیاد داریم‌؛ چرا مثلا در یک ژانر فقط از فلان بازیگر استفاده می‌شود؟ به نسل جوان و تازه کارها فرصت دهند تا آنها نیز بتوانند خودشان را محک بزنند.

پوریا میان‌دهی که بازیگری را به مدت چهار سال نزد امین تارخ دوره دیده و در سریال‌های «دودکش» و «خروس» نیز مقابل دوربین رفته است، درباره‌ی حضورش در سریال «شاهگوش» و همکاری با داوود میرباقری گفت: من از طریق آقای مهرانفر به آقای میرباقری معرفی شدم. ابتدا قرار بود نقش من کم باشد اما بعدا بیشتر شد به همین دلیل درباره‌ی نقشم که یک فرد دارای پنج قلو است تحقیق کردم تا ببینم این گونه افراد چه دغدغه‌هایی دارند.

این بازیگر تلویزیون و تئاتر افزود: کار کردن با آقای میرباقری سخت است اما کُنسه‌هایی که به بازیگر می‌دهد به‌جا و منطقی است‌، بیشتر کارگردان‌های خیلی بزرگ به حرف بازیگر گوش نمی‌دهند اما ایشان به همه‌ حرف‌های آدم گوش می‌دهد سپس کُنسه می‌دهد که چگونه بازی کند و این برای من خیلی عالی است.

میان‌دهی در پایان با اشاره به اینکه از تجربیات امین تارخ‌، پارسا پیروزفر‌، هومن برق‌نورد و احمد مهرانفر در کار بازیگری خود استفاده کرده است، از این افراد برای کمک به او برای ورود به عرصه‌ تصویر و صحنه تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، سریال «شاهگوش» به کارگردانی و نویسندگی داوود میرباقری برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. سید محمد امامی و مهران برومند نیز آن را تهیه کرده‌اند.

اکبر عبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، هادی کاظمی، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان و سیروس گرجستانی از جمله بازیگران این سریال هستند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :isna.ir


مطالب پیشنهادی:
لیست کامل برندگان جوایز ACM (اسکار دنیای موسیقی )سال 2014 + تصاویر
مهناز افشار در فستیوال فیلم نور امریکا،در کنار مدل ایرانی + تصاویر
کلیپ ساختن باران کوثری،برایش دردسر ساز شد + تصاویر
مسعود کیمیایی چهره مهناز افشار را خونین کرد!
واکنش تند به حضور مریلا زارعی در برنامه هفت