سریال مهران مدیری را کی می بینیم؟!
پخش سریال جدید مهران مدیری از اواخر تابستان
خبر پخش سریال‌های «جاده چالوس» احمد معظمی و « اتاق عمل» مهران مدیری، در ماه‌های آتی وعده‌ای است که سیدعلی‌اکبر محمودی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران می‌دهد.

 محمودی در جریان دیدار علی دارابی معاون سیما از شبکه تهران درباره برنامه‌های آتی این شبکه گفت: «شبکه تهران مجموعه های تلویزیونی "شاید" ، جاده چالوس" ، "اتاق عمل" و " 39 هفته" را برای پخش در ماه های آتی تدارک دیده است.


«سی‌ و نه هفته» در شش قسمت 45 دقیقه‌ای در گونه دفاع مقدس برای پخش در هفته دفاع مقدس طراحی شده است. همچنین پخش مجموعه های تلویزیونی "جاده چالوس" و "اتاق عمل" نیز  از اواخر تابستان آغاز می شود.

به گفته محمودی مجموعه تلویزیونی "زیر یک سقف" در  مرحله صدور مجوز و سریالی با موضوع حماسه 9 دی در دستور کار شبکه تهران است.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران، مجموعه های طنز تلویزیونی "مشاور عالی اعلیحضرت" و "خوشبختی در می زند" را به ترتیب در برنامه پخش دهه فجر و نوروز 94 برشمرد.

مجموعه تلویزیونی ۶۰ قسمتی «آفساید»، برنامه طنز ترکیبی «ریو شو» که قرار است برای تعلطیلات آخر هفته مخاطبان شبکه تهران پخش شود، و برنامه «جمعه تعطیل نیست» با رویکرد محله محوری و معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران از دیگر برنامه‌هایی‌ست که قرار توسط این شبکه تولید و پخش شوند.

در ادامه این دیدار مدیر گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران هم از پخش چند مسابقه تلویزیونی پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

عالی زاده از مسابقه "باران" و "فوت و فن" به عنوان دو مسابقه از مجموع مسابقات این شبکه پس از ماه مبارک رمضان نام برد و افزود: بخش "رقابت در شهر" نیز به مسابقه تلویزیونی "سرزمین دانایی" افزوده می شود.

برنامه های "زاویه 5"،"شهر ورزشی" و "جام دیجیتال" نیز از دیگر برنامه های این گروه است.

روز گذشته ۱۶ تیر علی دارابی در ادامه بازدید از شبکه‌های سیما، به همراه مدیران ستادی این معاونت در نشست مدیران شبکه تهران حضور یافت.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir



 مطالب پیشنهادی:
پاسخ تیزهوشانه مژده لواسانی به واکنش تند رضا رشیدپور
آنجلینا جولی عزادار شد!
شبی همسرم از من خواست با زن دیگری بیرون بروم!
الماس «دریای نور» و تاج فرح پهلوی کجاست؟+تصاویر گنجینه
سریالی که آبروی صدا و سیما را برد!