«گاهی به پشت سر نگاه کن»
تصویربرداری «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی رضا انصاریان در خیابان ویلای شمالی تهران ادامه دارد و همزمان محمدرضا موئینی مشغول تدوین این سریال است.
رضا انصاریان تهیه‌کننده «گاهی به پشت سر نگاه کن» در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: گروه به تازگی به رستورانی واقع در خیابان ویلای شمالی نقل مکان کرده‌اند و ضبط سکانس‌های باقی مانده سریال با بازی حمیدرضا مالکی، آسیه ضیایی و کاوه توکلی در حال پیگری است.

وی افزود: در سکانسی که ضبط آن آغاز شده، هادی یکی از شخصیت‌های اصلی سریال خودرویی را از دوستش احسان خریداری می‌کند، غافل از اینکه این خودرو را نوذر و مجید از شخصی به نام مهتاب دزدیده‌اند، در این بخش شاهد مواجهه مجید، نوذر و مهتاب در رستوران خواهیم بود.

این تهیه‌کننده ادامه داد: در سکانس رستوران حمیدرضا مالکی در نقش نوذر، آسیه ضیایی در نقش مهتاب و کاوه توکلی در نقش مجید جلوی دوربین می‌روند. تدوین همزمان سریال هم در دستور کار است. کار با دقت و حساسیت در حال انجام است و همزمان با کار تصویربرداری، تدوین این اثر توسط محمدرضا موئینی انجام می‌شود.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند.


هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهند بود.


این سریال برای پخش از شبکه دو ساخته می‌شود و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



 مطالب پیشنهادی:
به روایت یک عکس؛بیوه همفری بوگارت+تصویر
حدیث فولادوند: شباهت زیادی به «فوزیه» دارم+تصویر
شبی همسرم از من خواست با زن دیگری بیرون بروم!
الماس «دریای نور» و تاج فرح پهلوی کجاست؟+تصاویر گنجینه
سریالی که آبروی صدا و سیما را برد!