بازگشت محمود بصیری پس از 11 سال!
در این سال ها فیلمنامه های زیادی برایم فرستاده می شد و پیشنهاد نقش های بسیاری داشتم، اما همه بی نتیجه می ماند و نمی دانم چرا و چطور به سرانجام نمی رسید.
محمود بصیری که پس از 11 سال دوری از تلویزیون با ایفای نقش مجددی در سریال «سیگنال موجود است» به این رسانه برمی گردد، تاکید کرد نمی داند چرا و چطور پیشنهادهای گوناگونی که در این سال ها به او می شد به نتیجه نمی رسید.
 
بصیری ، از حضور دوباره اش پس از 11 سال دوری از تلویزیون با تازه ترین ساخته مهدی مظلومی خبر داد و گفت: این سریال در واقع اولین کار جدی من بعد از سال ها دوری از بازیگری محسوب می شود، البته سه سال پیش در سریال «آب پریا» به کارگردانی مرضیه برومند هم بازی کردم.
 
بصیری تاکید کرد: در این سال ها فیلمنامه های زیادی برایم فرستاده می شد و پیشنهاد نقش های بسیاری داشتم، اما همه بی نتیجه می ماند و نمی دانم چرا و چطور به سرانجام نمی رسید.
 
وی با ابراز خرسندی از حضورش در پروژه «سیگنال موجود است»، در پایان گفت: مردم شهر به رسانه های بسیاری علاوه بر تلویزیون دسترسی دارند، اما روستاییان امکاناتشان کمتر است و توجه بیشتری به تلویزیون، سریال ها و برنامه های آن دارند. من هم برای ارتباط با این عزیزان بازی کردن در مجموعه های تلویزیونی را ترجیح می دهم.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: magiran.com

مطالب پیشنهادی:
حامد بهداد در کنسرت موسیقی همایون شجریان + تصویر
خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!
مجری جنجالی، اموال شوهر سابقش را توقیف کرد!!
جیمز باند و غصه های زندگی اش
ستاره امین الهی و ابداع خط-مبلمان