من هم از سرنوشت بهار بی خبرم!
«الناز حبیبی» استقبال مخاطبان از سریال «دردسرهای عظیم» را نتیجه همدلی و همکاری گروهی خوب دانست.
«الناز حبیبی» بازیگر نقش بهار در مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» با ابراز رضایت از استقبال بینندگان از این سریال 26 قسمتی گفت: خوشحالم که این سریال مورد استقبال بینندگان شبکه سه قرار گرفته است. رضایت آن‌ها من را دلگرم می‌کند. این یک گروه خوب است که کار خوبی را تولید می کند. نه صرفا بازیگرانی که در یک سریال حضور دارند. بنابراین وقتی انرژی‌های مثبتی برای پیش بردن یک کار دست به دست هم دهد و با مدیریتی درست هدایت شود می توان انتظار چنین نتیجه‌ای را داشت.

وی درباره انتخاب هایش در حرفه بازیگری ادامه داد: من از سال 78 بازیگری را شروع و در طول این سال ها تلاش کرده ام گزیده کار کنم. خوشبختانه تمام سریال هایی که در آن بازی کرده ام، نیز همیشه جز پرمخاطب‌ترین مجموعه های تلویزیون بوده اند. «دردسرهای عظیم» هم جزو همین سریال‌هاست. خوشحالم که با چنین گروهی همکاری داشتم. کار کردن با تهیه‌کنندگانی مانند آقای مهام و محمدی بدون حاشیه است و به بازیگر احساس امنیت می‌دهد و این آرامش در کار هم تاثیر مثبتی خواهد داشت.

حبیبی درباره سرنوشت شخصیت بهار در قصه بیان داشت: تصویربرداری دو قسمت از سریال باقی مانده است و متن‌ها هم به روز نوشته می شود. نمی‌دانم بهار چه سرنوشتی دارد و این حس عجیبی برای خود بازیگر است وقتی آخر داستان را نمی داند. شرایطی مانند زندگی را برایش ایجاد می کند که از آینده خود خبر ندارد.

بازیگر سریال «ثریا» افزود: برای آینده برنامه ریزی خاصی ندارم. جز این که سعی می کنم نقش‌های بهتر و متفاوت تری نسبت به نقش های قبلی ام انتخاب کنم.

«دردسرهای عظیم» هر شب به جز پنجشنبه ها ساعت 21 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
حامد بهداد در کنسرت موسیقی همایون شجریان + تصویر
خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!
مجری جنجالی، اموال شوهر سابقش را توقیف کرد!!
جیمز باند و غصه های زندگی اش
ستاره امین الهی و ابداع خط-مبلمان