همه چیزمان دارد از دست می رود. داریم می آموزیم که به هیچ وجه فکر نکنیم و به چیزهای احمقانه بخندیم و گاهی به هیچی بخندیم.
 
 
شهرام شکیبا طنزپرداز، در مراسم رونمایی از جدیدترین اثر طنز ابوالفضل زروئی‌نصرآباد، از ترویج خنده در کشور به دور از تفکر ابراز گله کرد و بدون نام بردن از برنامه تلویزیونی «خندوانه» به انتقاد از آن پرداخت.
 
وی گفت: به ما یاد می دهند که خندیدن یک کار غریزی است و هیچ ربطی به تفکر ندارد در حالی که با خود این فرهنگ، اگر بر پایه غریزه ها قرار است ما برنامه بسازیم، می توان اشکال دیگری را نیز بسازیم و در خارج از کشور نیز این کار را می کنند کاملاً هم بر اساس غریزه است.
 
شکیبا ادامه داد: متأسفانه این موضوع در کشور ما دارد اتفاق می افتد، و نمی دانم چرا؟ و نمی دانم آیا می دانند که دارند چکار می کنند یا آنهایی که بودجه در اختیارشان قرار می دهند؟همه چیزمان دارد از دست می رود. داریم می آموزیم که به هیچ وجه فکر نکنیم و به چیزهای احمقانه بخندیم و گاهی به هیچی بخندیم.
 
وی افزود: برای این موضوع هم دارد هزینه میلیونی می شود و خیلی هم خوب پای آن ایستاده اند و ما هم تک تک در آن برنامه شرکت کرده و می نشینیم و بابت یک و نیم میلیون تومانی که تبلیغ یکجایی است که مبل می فروشند، خوشحال می شویم و می رویم منزل. متأسفانه این اتفاق در کشور ما دارد رخ می دهد
 
 
 
 
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:sima.jamejamonline.ir
مطالب پیشنهادی: 
 
دلیل کم کار شدن این بازیگر
 
گلشیفته فراهانی،کریستین بل و جوئل ادگورتون در فیلم حضرت موسی(ع) +عکس و پوستر فیلم
 
از علی لهراسبی چه خبر؟ً
پروانگی در پیلۀ زنانگی
یکی از آرزوهای آزاده نامداری