آزاده نامداری بعد از همه حاشیه ها به زودی با برنامه پاییزی اش به تلوزیون باز می گردد!
آزاده نامداری به زودی با برنامه پاییزی "خوبی از خودتونه" به شبکه دو باز می گردد و...

ماجرا از آنجایی شروع شد که سایتی به نام «اعتدال» در گزارشی نوشت: « آزاده نامداری ممنوع‌التصویر شد.» خبری که بسیار واکنش برانگیز و یک‌طرفه نگاشته شده بود و نامداری را وادار به واکنش کرد تا جایی که او در صفحه شخصی اش نوشت:«متاسفم برای همه خبرگزاری‌های مهم و منبع که بلافاصله خبر رو بدون تامل، تحقیق و حتی پرسیدن از کسانی که نامشون در خبر هست، خبر را کپی کردن. نوشته که من از اجرای خانومی منع شدم و حتی نمیدونسته که خانومی یه مستند بوده نه برنامه. متن داد میزنه کی و با چه هدفی خبرو تنظیم کرده که مطرح شه ، جو رو بسنجه و مدیران تلویزیون رو به واکنش واداره! من همیشه عاشق تلویزیونم....»

 **بخشی‌زاده: خیر ؛ آزاده نامداری ممنوع التصویر نیست


 بنا به اهمیت خبر با پیگیری‌های فراوان توانستیم با علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دوم سیما تماس برقرار کنیم و در این تماس تلفنی این سوال را مطرح کردیم که :«آقای بخشی‌زاده خانم آزاده نامداری ممنوع‌التصویر هستند؟» و او در پاسخ کاملاً صریح و شفاف عنوان کرد:« خیر ؛ ما مجری ممنوع‌التصویر نداریم و خانم نامداری هم ممنوع‌التصویر نیستند.»

 از او پرسیدیم یعنی ایشان به زودی با برنامه پاییزی‌شان به تلویزیون بازمی‌گردند که در پاسخ شنیدیم:« بله ایشان به زودی با برنامه جدیدشان به عنوان مجری روی آنتن خواهند رفت.»

 **اطلاعات «صبا» از برنامه جدید مجری جنجالی تلویزیون

پس از مشخص شدن و گرفتن پاسخ قطعی از مدیر شبکه دوم سیما مبنی بر بازگشت زودهنگام نامداری به رسانه ملی از سمانه فراهانی تهیه‌کننده برنامه جدید او اطلاعاتی از جزییات این شوی پاییزی خواستیم که او گفت:«در تدارک مهیا کردن امکانات برنامه ای‌تحت عنوان «خوبی از خودتونه» هستیم. درحال حاضر دکور آماده است و جزییات کوچکی باقی مانده که به سرعت با همراهی مدیران و همکاران فراهم و آماده می شود.»

 او در واکنش به اخبار منتشر شده می‌گوید:«این اخبار را که می شنویم واقعاً شگفت ‌زده و متعجب می شویم که چطور می‌شود اینقدر برخی آدمها از روی عناد برای همکارانشان مشکل درست کنند. شبکه در این روزها بسیار با ما همکاری می‌کند و بچه‌های گروه هم سخت در حال تلاش هستند تا بتوانیم برنامه شیرین و امید بخش با اجرای دوست خوبم آزاده نامداری را روی آنتن ببریم. از همه می‌خواهم به حاشیه‌ها و شایعه‌ها توجهی نکنند و منتظر بازگشت نامداری با یک برنامه روتین خوب باشند.»

 **نامداری: قول می دهم به زودی با انرژی به تلویزیون برگردم

 در یکی از مطالب جنجالی علیه این مجری مطرح، عکس هایی منتشر شده که در یکی از آنها سایت snn شرح داده:« درحالی که آزاده نامداری در گفتگویی عنوان کرده خانواده اش ریشه مذهبی دارند و همگی چادری هستند اما مادرش بدون چادر و با حجاب نامناسب در عکس قابل رویت است.

 «نامداری که بعد از این جنجال‌ها حاضر به گفتگو نیست تنها در پاسخ به تماس «صبا» چندجمله کوتاه گفت:«عکس مذکور ساختگی است و اینها تنها اتهام به شخص بنده است و قابل پیگیری قانونی. از مردم می خواهم به شایعات توجهی نداشته باشند و به همه قول می دهم به زودی با انرژی به تلویزیون برگردم.»



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه صبا


مطالب پیشنهادی:

یادداشت شدیدالحن خبرگزاری دانشجو درباره استفاده ابزاری آزاده نامداری از چادر + پاسخ آزاده نامداری
این تصویری از سریال "ابله" است, این دو تصویر را به دقت ببینید!!
واکنش مهناز افشار به فاجعه اسید پاشی ها
رونمایی از "پژواک سکوت" پوریا رحیمیان, فرزند کتایون ریاحی + تصویر
رامبد جوان از مردم به خاطر نپرداختن به موضوع اسیدپاشی در خندوانه عذرخواهی کرد + متن پادداشت