هومن برق‌ نورد هم روحانی شد +عکس
سریال «پرد‌ه‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی که قرار است از فردا پخش آن آغاز شود، از نخستین کارهای تلویزیونی است که با موضوع روحانیت ساخته می‌شود.
سریال «پرد‌ه‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی که قرار است از فردا پخش آن آغاز شود، از نخستین کارهای تلویزیونی است که با موضوع روحانیت ساخته می‌شود. در فاصله یک روز مانده به آغاز سریال «پرده‌نشین» اولین تصاویر از بازیگران روحانی این سریال منتشر شد.

در این تصاویر فرهاد آییش و هومن برق‌نورد در نقش روحانی دیده می‌شوند.



شهریور ماه امسال معاون قبلی سیما، علی دارابی در بازدید از پشت صحنه سریال «پرده‌نشین»، تاکید کرده بود که تلویزیون نمی‌خواهد به صورت گل‌درشت به موضوع روحانیون پرداخته شود.

علی دارابی در توضیح پیام سریال «پرده‌نشین» گفته بود: اگر این دوستان در مجموعه «پرده‌نشین» بتوانند به مواردی که بر آن تاکید شده به درستی بپردازند، قطعا روی اصلاح کارکرد روحانیت تاثیر خواهد داشت. ممکن است یک روحانی بر اساس ضرورت در یک بخش عقیدتی سیاسی فعالیت کند، او برای کارهایش یک ماشین، راننده و... دارد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/1ghytysr1.jpg


اما از طرف جامعه مردم فکر می‌کنند همه روحانیون چنین زندگی دارند و ممکن است تاثیر منفی بگذارد. در صورتی که اگر کسی با ساختار نیروی مسلح آشنا باشد متوجه می‌شود که فقط به یک روحانی در این سازمان یا مجموعه سرویس نمی‌دهند بلکه برای همه اینگونه عمل می‌کنند.

وی ادامه داده بود: با توجه به نقش مهم روحانیون در جامعه امیدوارم این مجموعه تلویزیونی بتواند با موضوعی که مطرح می‌کند تا سا‌ل‌ها در یاد مردم بماند. قطعا ما نمی‌خواهیم شما خیلی گل درشت به این موضوع بپردازید. بلکه به واقع باید نشان دهید که در زندگی مردم چنین روحانیونی حضور دارند که همیشه در تمام مراحل کنار آنها هستند. در اصل هم این موضوع درست است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/1ghytysr2.jpg

حجت الاسلام شهاب مرادی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم که در این بازید حضور داشت، عنوان کرده بود: پرداختن به حوزه علمیه بسیار بکر است. اما باید دید این نگاه چگونه در مجموعه دنبال می‌شود. در ابتدا هر کاری باید به جهت‌گیری‌ها اهمیت داد. «پرده‌نشین» تا این بخش که چنین جهتی را دنبال می‌کند، خوب است، اما قطعا باید نتیجه کار را دید.

اما سریال پرده‌نشین از شنبه - یکم آذر‌ماه - از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/1ghytysr3.jpg

این سریال به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی جایگزین سریال «برابراصل» می‌شود. «پرده نشین» هر شب ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه اول پخش می‌شود.

فرهاد آییش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق‌نورد، سعید نیک‌پور، ژیلا سهرابی، مهران رجبی، علی دهکردی، حامد کمیلی، بابک حمیدیان، محمود پاک‌نیت، حبیب دهقان‌نسب، مائده طهماسبی، سارا رحمانی، شیوا ابراهیمی و... از بازیگران سریال «پرده‌نشین» هستند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/08/1ghytysr4.jpg

این سریال براساس طرحی از عبدالرسول گلبن طراحی شده است. در خلاصه داستان «پرده‌نشین» آمده است که: هُدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری‌اش می‌آید اما... .



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
توضیح پزشک معالج مرتضی پاشایی درباره انتشار فیلم جنجالی از پاشایی
فرزاد حسنی, آزاده نامداری, لاله اسکندری و... در مراسم یادبود مرتضی پاشایی
آرمین 2AFM ,حبیب,رضا یزدانی و ...در مراسم یادبود مرتضی پاشایی
به قطعه "بخواب آروم" مهدی یغمایی برای مرتضی پاشایی گوش کنید
حبیب به دیدار خانواده مرتضی پاشایی رفت