قسمت چهارم داستان اسباب بازی ها با دو رقیب سر سخت در راه است
هر سه انیمیشن برای فصل تابستان سال 2017 آماده نمایش عمومی می شوند و در فاصله کوتاهی از یکدیگربه روی پرده سینماها می‌روند.
قسمت چهارم «داستان اسباب بازی» در سال2017 دو رقیب سرسخت انیمیشنی در جدول گیشه نمایش سینماها خواهد داشت. این انیمیشن کامپیوتری پرسروصدا باید با دو رقیب جدی دیگر رقابت کند. این دو فیلم،قسمت های سوم فیلم های «من نفرت انگیز»و «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید» است.

هر سه انیمیشن برای فصل تابستان سال 2017 آماده نمایش عمومی می شوند و در فاصله کوتاهی از یکدیگربه روی پرده سینماها می‌روند. هنوز زمان دقیق نمایش عمومی این انیمیشن‌ها مشخص نشده است و کار تولیدشان به تازگی شروع شده است.

منتقدان سینمایی می گویند هر سه فیلم برای جذب نظر منتقدان و تماشاگران سینمابا شرایط سختی روبرو هستند. از طرف دیگر،هرسه انیمیشن داعیه دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را هم دارندو این جایزه را حق خود می‌دانند.

به همین دلیل است که اهل فن می‌گویند سازندگان این انیمیشن‌ها با شرایط دشواری روبرو هستند و باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا فیلم‌هایی جذاب و تماشایی خلق کنند.

خانواده‌هابه دلیل سالم بودن فیلم های انیمیشن استقبال بالایی از این نوع فیلم‌ها می‌کنند. به همین دلیل، محصولات انیمیشنی همیشه فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها می‌کنند.

کمپانی والت دیزنی چند هفته قبل خبر ساخت قسمت چهارم «داستان اسباب بازی» را اعلام کرد. این در حالی است که کار تولید دو انیمیشن رقیب این فیلم، از مدتی قبل شروع شده است.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
بیوگرافی "برن سات" بازیگر سریال "فاطماگل"
پاریس, عنوان "بدترین شهر روی زمین" را گرفت!!
گریم های متفاوت امین حیایی در کنار نیوشا ضیغمی برای "آدم باش"
مهربانی آنجلینا جولی برای طرفداری که از شوق دیدنش گریه می کرد
وضیعیت مساعد رضا داوودنژاد بعد از یک عمل دیگر