امیر جعفری و پانته آ بهرام در تعبیر وارونه یک رویا ی فریدون جیرانی
عوامل سریال «تعبیر وارونه‌ی یک رویا» که این روزها در ارمنستان مشغول به کار هستتند، برای تهیه کننده سریال - سید کمال طباطبایی - جشن تولد گرفتند
این سریال با نام قبلی «خانه امن» درباره ترور دانشمندان هسته‌‍‌ای ایران است. «تعبیر وارونه یک رویا» داستان جاسوسی پیچیده‌ای دارد و قصه در خارج از ایران شروع و به داخل ایران کشیده می‌شود.

فریدون جیرانی ساخت سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» را در لوکیشنی در خیابان یوسف‌آباد تهران به تهیه‌کنندگی کمال طباطبایی آغاز کرد و هم اکنون گروه در ارمنستان مشغول پیدا کردن لوکیشن و ضبط دیگر صحنه‌های این سریال است.

 تاکنون همه بازیگران اصلی سریال «تعبیر وارونه یک رویا» همچون امیر جعفری‌، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام‌ و ... مقابل دوربین رفته‌اند. امیر جعفری در «تعبیر وارونه یک رویا» نقش یک مامور امنیتی ایرانی را ایفا می‌کند و داریوش ارجمند نیز ایفای نقش یک کارشناس امنیتی را برعهده دارد.

همچنین پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان از دیگر نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. «تعبیر وارونه یک رویا» در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای با موضوع جاسوسی – ترور دانشمندان هسته‌ای ایران برای پخش از شبکه یک سیما در حال ساخت است.

فریدون جیرانی پیش از این‌، سریال «مرگ تدریجی یک رویا» را برای شبکه دو ساخته بود.

عوامل سریال «تعبیر وارونه‌ی یک رویا» که این روزها در ارمنستان مشغول به کار هستتند، برای
تهیه کننده سریال - سید کمال طباطبایی - جشن تولد گرفتند



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
بهزاد فراهانی با بهزاد فراهانی در بیمارستان!
تصاویر جدید از "عشق تعطیل نیست" محمدرضا گلزار و مهناز افشار
آلودگی هوای تهران به گنبد حسینیه تهران هم رحم نکرد!!
سپاه نسخه‌های باقی مانده کتاب توقیفی شهید همت را خرید !
احمد علامه‌دهر را نمی توانند از بیمارستان مشهد به تهران منتقل کنند!