امیرحسین صدیقی برای زیر لب بشمار روحانی شد!
ظاهر شدن در نقش یک روحانی مانند بسیاری دیگر از بازیگران سینما و تلویزیون که این نقش را تا به حال بازی کرده اند برای امیرحسین مدرس یک ریسک بود که به حمدالله از عهده ایفای آن به خوبی برآمد.
تصویربرداری سریال تلویزیونی «زیر لب بشمار» به تهیه‌کنندگی پروین شمشکی و کارگردانی بهمن شهروان، روزهای پایانی هفته جاری به پایان می‌رسد.

بهمن شهروان با اعلام این خبر به روابط عمومی سیمافیلم گفت: پس از دوماه تلاش شبانه روزی گروه سازنده در تهران و مشهد ،تصویربرداری کار اواخر این هفته با ضبط سکانس های نهایی در مدرسه به پایان می رسد.

وی با ابراز رضایت از روند کار تصریح کرد: ما در این اثر دو طیف بازیگران حرفه ای و کودک را در کنار یکدیگر داشتیم و این مسئله طبیعتا" سختی کار را دوچندان می کرد اما خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان این دو گروه برقرار شد و بازیگران کودک و نوجوان ما نیز به رغم فشردگی زمان تولید خوب عمل کردند.

وی درباره حضور متفاوت امیرحسین صدیق در این سریال گفت: صدیق بازیگری است که در طی این سالها ثابت کرده پتانسیل ایفای نقش های متفاوت را دارد و با توجه به اشرافی که به کار کودک دارد قطعا" به عنوان مربی پرورشی گزینه خوبی بود اما ظاهر شدن در نقش یک روحانی مانند بسیاری دیگر از بازیگران سینما و تلویزیون که این نقش را تا به حال بازی کرده اند یک ریسک بود که به حمدالله از عهده ایفای آن به خوبی برآمده و با لهجه شیرین نیشابوری جذابیت بیشتری به آن بخشیده است، کما اینکه تلاش کرده از کلیشه های رایج نیز فاصله بگیرد.

این کارگردان افزود: کار به طور همزمان توسط محمد حسین صفری در حال تدوین است تا برای پخش از ابتدای دهه فجر انقلاب اسلامی آماده شود.

به گزارش روابط عمومی سیمافیلم، قصه «زیر لب بشمار» درباره گروه پنج نفره‌ای از نوجوانان، متشکل از دوستانی هم محلی است که تصمیم می‌گیرند برای شرکت در مسابقه دهه فجر مدرسه‌شان، دست به ساخت فیلمی درباره انقلاب اسلامی بزنند. طی این روند غیرعادی مربی امور پرورشی دبستان با آنها همراه می‌شود. گروه حین ضبطِ یک روایت از زبان چند نفر بازمانده ماجرایی مربوط به پاییز 57، درمی‌یابند هنوز بعد از سی و شش سال راز سر به مهری در واقعه نهفته است و تمام همت خود را به کار می‌گیرند تا گره از معما بگشایند...

امیرحسین صدیق، آزیتا لاچینی، اسماعیل سلطانیان، امیررضا میرآقا، لیلا شوقی، رضا حاجی درویش، افشین زینوری، علی ثانی‌فر، حسین مکرمی و بازیگران نوجوان: امیرعلی تقی، مانی رحمانی، محمدحسین سلامی، سامان میرحسینی، شهراد نظام الملکی بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال در 10 قسمت 35 دقیقه‌ای به منظور پخش در ایام دهه فجر تولید می‌شود.

فهرست عوامل پشت دوربین این مجموعه عبارتند از: مشاور فیلمنامه: اسدالله اعلایی، ناظر کیفی: علی زارعان، مدیر تولید: مهدی مهابادی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: صالح غربی جوان، انتخاب بازیگر و بازیگردان: لیلا شوقی، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، عکاس: سمیه میری، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش، طراح چهره‌پردازی: رضا رادمنش، صدابردار: حمید دژکام، تدوین صدا و تصویر: محمدحسن صفری، موسیقی: حمیدرضا صدری.

بهمن شهروان پیش از این فیلم تلویزیونی «توپ، شوت، شیشه» را برای مرکز سیمافیلم کارگردانی کرده است.

«زیر لب بشمار» به تهیه‌کنندگی پروین شمشکی در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم تولید می‌شود.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
رضا داوودنژاد حال خوشایندی ندارد
بتهوون, قدیمی‌ترین فروشگاه موسیقی ایران!
"آخرین ستاره شب" سریالی که 20 سال پیش درباره ایدز صحبت کرد
تسلیت مهناز افشار, بهاره رهنما و مهراوه شریفی نیا برای درگذشت انوشیروان ارجمند
انوشیروان ارجمند درگذشت/ لوح تقدیری که انوشیروان ارجمند از حضرت آیت الله خامنه ای دریافت کرد