فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن ها در سالروز شهادت امام رضا (ع)
به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «ولایت عشق» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.
فردا، سه‌شنبه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون ولایت عشق، رویای رابرت کوچولو، پاییزان، روز هفتم، کرگدن، همیشه مهربان، روز ملاقات، آقای مهربان و بازگشت به دریا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.

شبکه یک

فردا: ساعت 16، ولایت عشق

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «ولایت عشق» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

این فیلم با بازی فرخ نعمتی، داوود رشیدی و اکبر زنجانپور به زندگی امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) پرداخته و ماجرای ورود ایشان به ایران در دوران عباسیان و اتفاقاتی که در زمان ولیعهدی ایشان تا شهادت پیش آمده را بازگو می‌کند.

شبکه دو

فردا: ساعت 9، رویای رابرت کوچولو/ ساعت 17 و 30 دقیقه، مسافر شب

فیلم سینمایی «رویای رابرت کوچولو» به کارگردانی آرماندز زوربولیس، فردا ساعت 9 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. در این فیلم گوستاو ویلسون، یوریسیا گارس و یوا آوا بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «رویای رابرت کوچولو» محصول مشترک اتریش و لیتوانی به تهیه‌کنندگی گاتیس اوپمالیس در سال 2009 ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «مسافر شب» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی اکبر نصیری‌جوزانی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. شبنم قلی‌خانی، نیلوفر شهیدی، رحیم نوروزی و ایمان صفا بازیگران «مسافر شب» هستند.

شبکه سه

فردا: ساعت 2، پاییزان/ ساعت 10، یک خواب کوچولو/ ساعت 14 و 30 دقیقه، روز هفتم/ ساعت 19، عطر خوش یار

فیلم سینمایی «پاییزان» به کارگردانی رسول صدرعاملی، ساعت 2 بامداد فردا از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

امین تارخ، داریوش ارجمند و کتایون ریاحی در فیلم سینمایی «پاییزان» به تهیه‌کنندگی مسعود کیمیایی بازی کرده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «یک خواب کوچولو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین عامری، فردا ساعت 10 از شبکه سه بازپخش خواهد شد. ارسطو خوش‌رزم، علیرضا پورمحمد و ویدا جاوید گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی «روز هفتم» به کارگردانی امیرمحمد پورضرغام و تهیه‌کنندگی پرویز امیری فردا ساعت 14 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «عطر خوش یار» به کارگردانی هادی رحیمی خواص هم فردا ساعت 19 برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است.

شبکه چهار

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، کرگدن

فیلم سینمایی «کرگدن» به کارگردانی فرزاد موتمن، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

داستان «کرگدن» با بازی علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی و اکبر معززی درباره تبانی گروهی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از نهادهای مالی و اجتماعی و اجحاف در حق یکدیگر است.

شبکه تهران

فردا: ساعت 9، حج پاکان/ ساعت 13 و 30 دقیقه، روز هشتم/ ساعت 20 و 45 دقیقه، همیشه مهربان

فیلم سینمایی «حج پاکان» به کارگردانی هادی رحیمی و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم رامین راستاد و کاظم افرندنیا به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم سینمایی «روز هشتم» به کارگردانی مهدی کرم‌پور هم فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درخواهد آمد.فرزاد حسنی، امیرحسین مدرس و زنده‌یاد عسل بدیعی بازیگران «روز هشتم» هستند.

فیلم سینمایی «همیشه مهربان» به کارگردانی مسعود تکاور، فردا ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

فردا: ساعت 13 و 30 صبح، مسیر عشق

فیلم تلویزیونی «مسیر عشق» به کارگردانی بهرام درخشان و تهیه‌کنندگی النا اسبقی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. فرهاد بشارتی، النا اسبقی، حشمت آرمیده، ناصر جلالی و فرحناز منافی‏ظاهر در فیلم تلویزیونی «مسیر عشق» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه آموزش

فردا: ساعت 10، روز ملاقات

فیلم تلویزیونی «روز ملاقات» به کارگردانی مهرداد غفارزاده، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید.این فیلم با بازی پژمان بازغی، ابراهیم زارعی و نفیسه روشن داستان زندگی مسعود، نوجوانی است که در کانون اصلاح و تربیت دوران محکومیتش را سپری می‌کند.

شبکه پویا

فردا: ساعت 13، آقای مهربان‌‌/‌‌ ساعت 20، بازگشت به دریا

انیمیشن «آقای مهربان» به کارگردانی مشترک بهنام دلداده و علیرضا گلپایگانی و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا، فردا ساعت 13 از شبکـه پویا پخش می‌شود. این شبکه برای ساعت 20 انیمیشن «بازگشت به دریا» را در نظر گرفته است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی «سلول 211»، «سلاله»، «به آهستگی» و «شرلوک هلمز (رسوایی در بلگراویا)» و «مساله فروشنده دوره‌گرد» فردا ساعت 11 و 30 دقیقه، 14 و 30 دقیقه، 17 و 30 دقیقه، 20 و 30 دقیقه و 23 و 30 دقیقه از شبکه نمایش پخش می‌شود. (روابط عمومی معاونت سیما)



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع jamejamonline.ir

مطالب پیشنهادی :
فیلم‌های تلویزیون در روزهای تعطیل این هفته
بنیامین از علت پنهان ماندن ازدواجش گفت!
تاریخ مراسم تشیع پیکر مرتضی احمدی مشخص شد
بنیامین بهادری روی آنتن زنده برنامه بعضیا + فیلم(بخش دوم)
مرتضی احمدی با آروزهایش رفت / داستان مردی که صدای تهران بود