«آقازاده ها» از دهه فجر با اجراي فرزاد حسني روي آنتن شبکه سوم سيما مي رود.
پخش برنامه تلويزيوني «آقازاده ها» به تهيه کنندگي علي زاهدي و اجراي فرزاد حسني از دهه فجر در 10 قسمت هر شب از شبکه سوم سيما آغاز خواهد شد. در واقع برنامه در اين 10 قسمت قرار است به صورت آزمايشي روي آنتن رود و طبق شنيده هاي خبرنگار ما در صورت استقبال از آن تا شب عيد پخشش ادامه پيدا کند. 
 
«آقازاده ها» با محوريت دهه فجر و مسايل پيرامون آن روي آنتن مي رود و با توجه به دانش بالاي حسني در رويكرد به طرح موضوعات حساس جامعه و جسارت تهيه کننده اي مانند زاهدي، مي توان «آقازاده ها» را تحولي اساسي در ساخت برنامه هاي گفت و گو محور در شبکه سه دانست.

 شبکه اي که مدت هاست برنامه موفقي با اين ساختار نداشته و «بعضيا» نيز همچنان نتوانسته با مهمانش گفت وگويي چالشي داشته باشد و به برنامه اي پر مخاطب بدل شود.
 
حسني هم اکنون مجموعه تلويزيوني «سال هاي ابري» به کارگرداني مهدي کرم پور را روي آنتن شبکه دوم سيما دارد و آخرين اجراي او نيز به ويژه برنامه نوروز امسال شبکه دو برمي گردد. او سال گذشته نيز اجراي ويژه برنامه نوروز شبکه سه را برعهده داشت. البته حضور علي اصغر پورمحمدي به عنوان معاونت سيما نيز در حل مشکل اجراي حسني نيز نبايد بي تأثير باشد.
 
 اين بازيگر در سينما نيز هم اکنون فيلم سينمايي «آنچه مردان درباره زنان نمي دانند» را روي پرده دارد و فيلم سينمايي «آمين خواهيم گفت» نيز با بازي وي هنوز به نمايش عمومي درنيامده است.
«آقازاده ها» محصول گروه اجتماعي شبکه سوم سيما است.
 
 زاهدي تهيه کننده اين برنامه پيش از اين تهيه کنندگي برنامه هاي موفقي چون «نيمروز»، «شروع خوب»، «دعوت»، «ماه عسل»، «کوله پشتي»، «فوق العاده»، «محرمانه» و... را در کارنامه خود دارد. از او هم اکنون برنامه «ويتامين سه» با اجراي علي مرادي از شبکه سه در حال پخش است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه بانی فیلم

مطالب پیشنهادی :
دسته گل هایی که سیروان و زانیار به آب دادند!
مهناز افشار: در خانواده سنتی بزرگ شدم و مادرم حاج خانوم است
چرا آیشواریا رای در فیلم ایرانی بازی نکرد؟!
دلیل قطع شبکه جام جم چیست؟!
بازیگری که دختر استیو جابز شد!