تهیه کننده "شمعدونی" توضیحاتی را درباره‌ی علت به تعویق افتادن پخش این مجموعه بیان کرد.
 محسن چگینی درباره‌ی علت پخش نشدن مجموعه‌ جدیدش «شمعدونی» - به کارگردانی سروش صحت - که قرار بود زمستان روی آنتن شبکه سه برود، گفت: این مجموعه قرار بود پیش از این به روی آنتن برود اما با توجه به اینکه پخش مجموعه «همه چیز آنجاست» به طول انجامید و عملا به جهت اینکه مجموعه «شمعدونی» 53 قسمت بود، زمانی که برای این مجموعه پس از پایان «همه چیز آنجاست» در نظر گرفته می‌شد کم بود و زمان مناسبی نبود.

چگینی که تهیه‌ی سریال‌هایی چون «مسافران»، «دزد و پلیس»، «چهارخونه»، «ساختمان پزشکان» و «شب‌های برره» را در پرونده‌ی کاری خود ثبت کرده است، در پاسخ به این پرسش که چه زمانی برای پخش این مجموعه در نظر گرفته شده است؟ گفت: «شمعدونی» قرار است پس از ایام نوروز 94 و تقریبا از 22 فروردین ماه به بعد پخش خود را آغاز کند.

این تهیه‌کننده همچنین در پاسخ به اینکه آیا سوژه‌هایی که در این مجموعه به آن‌ها پرداخته شده در هر زمانی قابل پخش است؟ گفت: در این مجموعه به یک چیزهایی پرداخته شده بود که به‌روز بود اما چاره‌ای نیست و نمی‌شود کاری انجام داد.



محسن چگینی در پایان گفت‌وگوی خود از پایان تصویربرداری «شمعدونی» در روز جمعه - 26 دی ماه - خبر داد.

تهیه‌کننده‌ی «شمعدونی» پیش از این با اشاره به اینکه «شمعدونی» در 52 قسمت به سرانجام می‌رسد، زمان پخش آن را اواخر دی ماه عنوان کرده بود.

«شمعدونی» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت که در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش در زمستان 93 تولید می‌شود.

سریال «شمعدونی» ابتدا برای پخش در قالب 40 قسمت در نظر گرفته شده بود اما در ادامه اعلام شد که 10 قسمت دیگر به این سریال اضافه می‌شود.

بر این اساس، مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که متن آن به قلم سروش صحت و ایمان صفایی به رشته تحریر درآمده است.

آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی ، محمد نادری و ... گروه بازیگران اصلی آن را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست‌داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir

مطالب پیشنهادی :
واکنش جالب کارگردان سینما به یک اهانت
ناگفته های احسان علیخانی از گذشته اش!
گلایه های رخشان بنی اعتماد از صدا و سیما !
مستند جنجالی مرتضی پاشایی + جدال رضا رشیدپور با خانواده پاشایی!
صابر ابر و پگاه آهنگرانی "نزدیک تر" شدند