پخش سري جديد خندوانه باز هم به تعویق افتاد.
«خندوانه» عنوان یکی از پربیننده ترین برنامه های شبکه نسیم در زمان پخش در ایام تابستان و اوایل پاییز امسال توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. اما با شروع ماه محرم پخش آن به پایان رسید و ساخت و پخش سری جدید به بعد از این ایام موکول شد.

قرار بود سری جدید «خندوانه» از بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم برود که تحقق این پیش بینی در گروی ساخت و آماده شده دکور جدید آن است.دکوری که گویا در سری جدید گنجایش بیش از 100 نفر را خواهد داشت و ابعاد وسیعتری هم پیدا خواهد کرد.

سازندگان اما هنوز موفق به ساخت دکور نشده اند و همچنان در انتظار بودجه برای آغاز کار هستند.
از سویی مسئولان شبکه نسیم هم مصر هستند تا این برنامه برای پخش از اواخر اسفند و نوروز سال آینده آماده شود. مسئله ای که به تعویق پخش آن منجر شده است. در هر حال ضبط این برنامه باید در بهمن ماه آغاز شود تا بتواند برای پخش در آخر سال به کنداکتور برسد.

 رامبد جوان، طراح و کارگردان این برنامه پیش از این در آذر ماه امسال در گفت و گویی عنوان کرده بود:«این روزها استراحت می کنم تا با انرژی بیشتری با سری جدید «خندوانه» بیایم. سری جدید این برنامه که قرار است پخش آن از بهمن ماه آغاز شود، تغییراتی به همراه خواهد داشت؛ هم در خود برنامه و هم در دکور.

قرار است که استودیو را بزرگتر کنیم تا جمعیت بیشتری به عنوان شرکت کننده در استودیو بتوانند حضور پیدا کنند و دکور را هم تغییر بدهیم.بنابراین برنامه های بسیاری برای «خندوانه» دارم. اما چون هیچ چیز قطعی نیست فعلاٌ نمی توانم درباره تغییرات آن حرفی بزنم. ما یک گروه ایده پردازی داریم که با هم مشورت می کنیم. در حال حاضر هم هنوز وارد پیش تولید نشده ایم تا درباره اتفاقاتی که قرار است در برنامه بیفتد صحبت کنیم».
تهیه کنندگی این برنامه گفت و گو محور طنز را جواد فرحانی بر عهده دارد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir

مطالب پیشنهادی :

گلایه نامحسوس ترانه علیدوستی در صفحه شخصی اش!
برای سلامتی این بازیگر پیشکسوت دعا کنید
کارگردان ایرانی در بارسلونا تدریس می کند!
قیمت و زمان خرید بلیت های جشنواره فیلم فجر اعلام شد
هفتمین آلبوم زیبای احسان خواجه امیری روانه بازارشد