برای سریال «گذر از رنج‌ها» که با گذشت پخش چند قسمت از آن با استقبال مخاطبان روبرو شده، 6 قسمت پشت صحنه ساخته می‌شود.
مهدی بوستان‌پرور کارگردان پشت صحنه «گذر از رنج‌ها»  گفت:‌ با همین چند قسمتی که از پخش «گذر از رنج‌ها» می‌گذرد، استقبال مردم به نحوی بوده که قرار شده پشت صحنه سریال را در 6 قسمت بسازیم تا به صورت هفتگی پخش شود.

وی افزود: اکنون مشغول انجام کارهای این 6 قسمت 35 دقیقه‌ای هستیم و موسیقی، تدوین و صداگذاری به صورت همزمان توسط رهام صفوی، سحر خیاط زاده و امید قربانی در حال انجام است.



دستیار اول کارگردان در فیلم «من و زیبا» ادامه داد: ساختن لوگو و جلوه‌های ویژه کار نیز در حال انجام است و ما هم از تصاویری استفاده می‌کنیم که طی تصویربرداری کار از پشت صحنه تهیه کرده‌ایم و هم گفتگوهایی با عوامل خواهیم داشت.

بوستان‌پرور یادآور شد:‌ گفتگو با حدود 50 نفر از هنرمندان سریال را در دستور کار دادیم و تا به حال با اکثر بازیگرانی که سر کار نبودند برای گفتگو قرار گذاشته‌ایم.



وی در پایان گفت: این اثر پشت صحنه متنوعی خواهد شد و تلفیقی از فیلم‌های پشت صحنه، مصاحبه‌ها، حوادث و اتفاقات و خاطره‌های «گذر از رنج‌ها» است. فرشاد والایی جلوه‌های ویژه، محمدرضا اصفهانی تصویربردار، داود ربیعی صدابردار و عمار آقایی دستیار کارگردان است و از آنجایی که ساخت پشت صحنه، داستان و پلان مشخص یا جات کات ندارد، گویا دیگر بار به خلق اثری متفاوت دست زده‌ایم.

پخش سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی لدنی از ابتدای هفته در شبکه یک سیما آغاز شده و این اثر نیز مثل دیگر آثار کارنامه حسن‌پور در طبیعت بکر شمال ایران می‌گذرد و تصاویر دلنشینی به مخاطب ارائه می‌کند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
واکنش برادر مرتضی پاشایی به جوابیه رضارشیدپور
پدر گلشیفته فرهانی کارگردان شد
متفاوت ترین فیلم نیکی کریمی با حضور محمدرضا فروتن
مریلا زارعی و مصطفی زمانی در نشست خبری"ماهی سیاه کوچولو"
کشف جنازه 7000ساله !!