پیشنهاد نوروزی هنرمند پیشکسوت
رضا بانگیز، هنرمند نقاش پیشکسوت در مورد تعطیلات نوروز و پیشنهادهایش برای مردم گفت: در حال حاضر اندیشه‌های مردم در مورد عید نوروز فرق کرده و این جای تاسف دارد.
رضا بانگیز نقاش پیشکسوت با اشاره به امر خطیر خانه‌ تکانی که بانوان ایرانی حساسیت زیادی به آن دارند به همه کسانی که این روزها درگیر این مساله هستند توصیه کرد با استراحت و خوابیدن در تعطیلات خستگی خانه‌تکانی را در کنند.

رضا بانگیز، هنرمند نقاش پیشکسوت در مورد تعطیلات نوروز و پیشنهادهایش برای مردم گفت: در حال حاضر اندیشه‌های مردم در مورد عید نوروز فرق کرده و این جای تاسف دارد.

وی افزود: روزگارانی نه چندان دور، ما با یک کفش نو و چند جفت جوراب پشمی جدید خوشحال و سرمست می‌شدیم ولی امروز با رسیدن عید هیچ‌کس آنچان که قدیم‌ترها بود خوشحال نمی‌شود.

بانگیز به خلوت شدن شهر تهران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: برای من نوروز به خاطر خلوتی تهران ستودنی است. من از اینکه به صف پمپ بنزین بروم  و در آنجا از ماشین پشت سری خودم صدای بوق نشنوم خوشحال می‌‌شوم.

این مدرس هنر نقاشی ادامه داد: چند روزی قبل از نوروز و به دلیل حساسیت‌های همسرم در تمیزی خانه در امر خطیر «خانه‌تکانی» بسیار کار کردم و خسته شدم. این پیشنهاد را به مردم هم می‌کنم که در این ایام خوب بخوابند و استراحت کنند زیرا قصد دارم که خودم نیز استراحت کنم.

بانگیز سفر نوروزی را نیز امری بسیار دلپذیر دانست و در پایان بیان کرد: من چند وقت پیش به کاشان رفتم و به همه مردم نیز پیشنهاد می‌کنم در ایام نوروز به این شهر بروند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



مطالب پیشنهادی:
اوج سانسورهای تلویزیون با حذف 50 دقیقه از یک فیلم سینمایی!!
امین حیایی و مهدی سلوکی از چهارشنبه‌ سوری می‌گویند
حادثه هنگام فیلمبرداری «خون به پا می‌شود» در اتوبان همت
بیوگرافی سیمین غانم خواننده زن ایرانی
حاجی فیروز، بازمانده از نوروز