گالری ساربان برای نخستین برنامه خود در سال 93، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی اساتید معاصر نستعلیق را برگزار می‌کند.
  هادی روشن‌ضمیر –مدیر گالری ساربان-  این نمایشگاه اظهار کرد: به دلیل خاص بودن فضای خوشنویسی کلاسیک ترجیح دادیم نخستین نمایشگاه گالری را به نمایش آثاری از هنرمندان پیشکسوت این حوزه اختصاص بدهیم.

او افزود: در این نمایشگاه آثار اساتیدی چون غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، جواد بختیاری، امیراحمد فلسفی، مهدی فلاح، حمید عجمی، رسول مرادی، حسین غلامی، محمدعلی سبزه‌کار، اکبر صابونچی‌راد، رضا رینه‌ای و رضا زدوار به نمایش گذاشته خواهد شد.

روشن‌ضمیر همچنین عنوان کرد: چینش اساتید و ایده برپایی این نمایشگاه از طرف خود گالری ساربان انجام شده است. یکی از برنامه‌های گالری ساربان در سال جدید توجه به فضای خوشنویسی کلاسیک خواهد بود. در نظر داریم اواخر تابستان نیز نمایشگاهی از آثار خوشنویسان جوان را در گالری برگزار کنیم.

مدیر گالری ساربان خاطر نشان کرد: مانند سال‌های گذشته، علاوه بر خوشنویسی، نمایشگاه‌های متعددی در زمینه هنرهای نقاشی و نقاشی‌خط نیز در گالری برپا خواهد شد.

نمایشگاه خوشنویسی اساتید معاصر نستعلیق روز 22 فروردین ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری سابران به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره 8 افتتاح می‌شود و تا چهارم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبعisna.ir




مطالب پیشنهادی:
نگار فروزنده: هیچ وقت عمل زیبایی نداشته‌ام + تصویر
زندگی خصوصی شکیرا + تصاویر
امیر مهدی ژوله؛ آدم مهم «شوخی کردم»
اعلام فراخوان برای شرکت در جایزه بین‌المللی «ABU»
اعتراض چینی ها به پخش «پایتخت ۳»