تاریخ برگزاری نمایشگاه نقاشی  در جستجوی نغمه های زندگی
نمایشگاه نقاشی با عنوان " در جستجوی نغمه های زندگی " آثار خانم "لادن علوی" از 5 دیماه در "گالری ایده پارسی" برگزار میگردد.
نمایشگاه  " در جستجوی نغمه های زندگی " شامل 23 اثر از این هنرمند است که با تکنیک آبرنگ کار شده است. در آثار فوق هنرمند تصاویری از طبیعت و مناظر روستایی را به نمایش گذاشته است .

لادن علوی متولد 1339و دارای مدرک فوق لیسانس نقاشی است او هم اکنون عضو رسمی و پیوسته انجمن نقاشان ایران

و مدرس طراحی و نقاشی می باشد.لادن علوی تا کنون در 25 نمایشگاه گروهی شرکت داشته و 5 نمایشگاه انفرادی نیز برگزار کرده است . وی دارای بیش از سی سال سابقه نقاشی است و دارنده دیپلم افتخار و لوح تقدیر از  دانشگاه آزاد اسلامی در  فستیوال سراسری نقاشی  سال 79 میباشد .

با این وجود اومی‌گوید:

 اگرچه دانشگاه و اساتید  نقش مهمی را در مسیر دانشجویان بازی می‌کنند اما مهمترین کارگاه یاد‌گیری برای  هنرمند زندگی است، زندگی با تمام فراز و نشیب هایش همانند پالایشگری برای روح  پویای هنرجو  است. زنان و کودکان جایگاه ویژه ای در نقاشی های او دارند، وی در ارتباط با رنگهای به کار رفته در آثارش می گوید: من سعی میکنم رنگ های درخشان امید و زندگی را از تاریکی و نا امیدی بیرون بکشم و تولد جدیدی را از غم هایم خلق کنم و خداوند هم همیشه حامی و راهنمای من در این جریان بوده پس من رنگ های شاد و درخشانم را به بیننده ها هدیه میکنم، چرا که زندگی همانا سرود امید در دل داشتن است.

نمایشگاه  " در جستجوی نغمه های زندگی " تا 10 دی ماه هر روز از ساعت 17 الی 20 در گالری ایده پارسی به آدرس خیابان شریعتی - خیابان کلاهدوز - کوچه اله وردی آذر - پلاک 28 - پذیرای علاقه مندان و هنر دوستان می باشد .







گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: persianideagallery.com

مطالب پیشنهادی:
گاومیش ایرانی روی دیوار ایتالیایی!
از آقا زاده دارای رانت اطلاعاتی تا دختر از فرنگ برگشته
جدیدترین تصاویر فیلم "اسب سفید پادشاه" با بازی الناز شاکردوست
شعری که احمد شاملو در هجو شعر پست مدرن سروده است
دختر مطلقه 10 ساله جايزه اصلی جشنواره دوبی را دریافت کرد