تصاویر: فاطمه معتمدآریا، ناظری و کیمیایی در جشن تولد محمدرضا شجریان
مراسم جشن تولدهفتاد و سه سالگی محمدرضا شجریان با حضور تعدادی از هنرمندان برگزار شد و از میان سینماگران، مسعود کیمیایی و فاطمه معتمدآریا حاضر بودند. حرف‌های جالب فاطمه معتمد آریا و کیمیایی درباره شجریان را بخوانید.
مراسم جشن تولدهفتاد و سه سالگی محمدرضا شجریان با حضور تعدادی از هنرمندان برگزار شد و از میان سینماگران، مسعود کیمیایی و فاطمه معتمدآریا حاضر بودند. در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینید و متن گفته های کیمیایی و معتمدآریا را می‌خوانید. مراسمی که به همت سایت موسیقی ما برگزار شده بود.




* مسعود کیمیایی:
سخنان آقای کلانتری کاملا درست است و من همینجا تولد شجریان را تبریک می‌گویم. تولد ایشان را تبریک عرض می کنم وبرایشان بهترین آرزوها را دارم.

 
* فاطمه معتمد آریا:
آقایی در این مجلس برازنده یک نفر است آن هم آقای شجریان است. من طبع لطیف و ملایمی دارم و به من یاد داده‌اند مانند دایره حرف بزنم که بتواند بچرخد، نه مربع که هرگوشه‌اش جایی گیر می‌کند. زندگی من فقط یک گوشه مطلق دارد و آن مطلق هم استاد شجریان است. حس می‌کنم چون مهرماه است و مدرسه‌ها شروع به کار کردند، مانند یک شاگرد در این جمع وارد شدم که از محضر همه اساتید بهره بگیرم. وجود آقای شجریان سرشته از ترکیبات و گرایشاتی است که نشان دهنده شعور، نگاه وسیع و شان ایشان است و فقط می‌توانم بگویم برای من، کار و نشانه‌های استاد شجریان در فرهنگ، مطلق است.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی :
ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا و مرتضی احمدی در افتتاح شهر موشها 2 + تصاویر
عکس: نخستین عکس مریل استریپ در نقش جادوگر بدجنس
یادداشت خودکشی نویسنده­ زن معروف ایرانی
خاطره تلخ بهاره رهنما از اولین روز مدرسه
فتوای جنجالی درباره ازدواج هنرپیشه ها در فیلم‌ و سریال!