بنیامین و قطعه‌ای برای حضرت بنیامین و قطعه‌ای برای حضرت زهرا(س)
«بنیامین بهادری» در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه بار دیگر با گنجاندن قطعه‌ای با نام «گل یاس ۲» در آلبوم جدیدش ارادت خو را به اهل بیت و حضرت زهرا(س) نشان داده‌است...
«بنیامین بهادری» یکی از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ است که علائق مذهبی محکمی هم دارد و هر زمان مجالی بیابد در هیأت‌های مذهبی حاضر می‌شود و همراه با سایر علاقمندان اهل بیت(ع) عزاداری می‌کند.

ین خواننده پرمخاطب پاپ بعد از حادثه‌ای که چندی پیش برایش اتفاق افتاد و در آن همسرش را از دست داد، این‌بار و در آستانه فرا رسیدن ایام فاطمیه و سال نو بار دیگر با گنجاندن قطعه‌ای در آلبوم جدید خود تحت عنوان «بنیامین ۹۳» ارادتش را به اهل بیت و حضرت زهرا(س) نشان داده‌است.
این قطعه با نام «گل یاس ۲» درباره جایگاه و مقام زن است و در واقع پیشکشی به حضرت زهرا(س)است و در آن شعر منتسب به امام علی(ع) که پس از رحلت حضرت فاطمه(س) بیان کرده‌بودند، آورده شده است.

آنچه درباره این قطعه و این آلبوم مهم است (که کمتر به‌آن اشاره شده‌) این است که این خواننده پاپ با احتساب علاقمندان زیادی که دارد همیشه عشق و علاقه‌اش به اهل بیت و بزرگان دین را در آثارش نشان داده‌است و این‌بار نیز بدون هیچ سفارش یا دستوری و صرفاً براساس عشق و علاقه‌اش به اهل بیت این قطعه را برای حضرت زهرا(س) اجرا کرده‌است.

شاید اگر این روحیه در میان دیگر خوانندگان و آهنگسازان عرصه موسیقی عیان‌تر شود و نمود عشق و علاقه آنها به اهل بیت(ع) آنگونه که در آثار رضا صادقی، محسن چاوشی و بنیامین بهادری مشخص است در آثار دیگران نیز نمود پیدا کند، موسیقی و خصوصاً موسیقی پاپ فضای بهتر و اصیل‌تر و سالم‌تری را تجربه خواهد کرد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع : nava.jamejamonline.ir/



بازیگر زن «زوج عجیب و غریب» درگذشت
در نوروز 93 این قتل‌ عام چند میلیونی را تمام کنید!
مهتاب کرامتی و مهدی احمدی در یک فیلم عاشقانه + تصاویر
نخستین کلیپ فیلم «نوح» با بازی راسل کرو + ویدئو
رضا یزدانی در پشت صحنه فیلم «دلم می‌خواد»