بازگشت خواننده پاپ به کشور
شروع دوباره مهرداد کاظمی....
 مهرداد کاظمی خواننده پاپ کشورمان درصدد بازگشت به ایران است تا شروع دوباره‌ای در موسیقی داشته باشد. مهرداد کاظمی؛ خواننده پاپ کشورمان که برای  مداوا به آمریکا سفر کرده بود، درصدد بازگشت به ایران است. این خواننده قصد دارد پس از بازگشت به ایران نسبت به انتشار آثاری که آماده انتشار دارد، اقدام کند.

علی کاظمی فرزند این خواننده با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: طی این مدت که پدرم دور از ایران به سر می‌برد تحت مداوا بود و هم‌اکنون در وضیعت مناسب جسمانی به سر می‌برد.

کاظمی این خواننده در ادامه افزود: پدرم تعداد بسیاری قطعه ساخته‌شده و آماده دارد که به‌محض ورودش به ایران نسبت به انتشار آن‌ها در قالب آلبوم‌های متعدد اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: مدت‌هاست که پدرم بهبودی خود را بازیافته است اما هنوز تحت مراقبت پزشکان معالجش قرار دارد و تا یکی دو ماه  آینده دیگر نیازی به مراقبت پزشکی ندارد و به ایران باز می‌گردد.

مهرداد کاظمی از خواننده‌های پیشکسوت است که تاکنون سرودهای بسیاری را اجرا کرده است. از میان سرودهای انقلابی معروف او می‌توان به ای ساربان اشاره کرد که وی را به اوج شهرت رساند.

وی سال گذشته دچار عارضه مغزی و بلافاصله در بیمارستان مدائن تهران بستری شد. سپس برای مداوای کامل به آمریکا رفت و تحت معالجه قرار گرفت.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:musicma.com



  مطالب پیشنهادی:
33 کیلو وزن کم کردن هنرپیشه برای نقشش
لیلا حاتمی به تماشای «گاو» نشست!+تصاویر
توقیف«خانه پدری»شهاب حسینی
نیکی کریمی در برج آزادی
دور ریختنی های دوست داشتنی پرویز تناولی و شاگردان+تصاویر