در اینجا برای اولین بار نگاهی به عکسهای آلفرد ورتیمیر خواهیم انداخت که بین سالهای 1956 تا 1959 از الویس پریسلی گرفته است.
در اینجا برای اولین بار نگاهی به عکسهای آلفرد ورتیمیر خواهیم انداخت که بین سالهای 1956 تا 1959 از الویس پریسلی گرفته است.

در عکس زیر که در 30 ژوئن 1956 گرفته شده، الویس پریسلی را با انگشتر جواهرنشان نعل اسبش می بینید. گفته شده که او در آن روز بسیار عصبی بوده است. او در این عکس از ایستگاه قطار ریچموند به طرف هتل جفرسون در حرکت بوده جایی که در ماسک تیه تر  دو اجرا داشته است.

در عکس زیر پریسلی در کافه ای در هتل ریچموند نشسته است. این عکس در 30 ژوئن 1956 گرفته شده. مدتی بعد از آن، او به طرف ماسک تیه تر حرکت کرد تا دو اجرای خود را در "برنامه الویس پریسلی" انجام دهد.
 

عکس بعدی نیز در همان تاریخ و روز گرفته شده است. در این عکس او وسط تمرین با گروه نوازندگانش است. تمرینی که آنها را برای اجرای شب آماده کند.

در آن شب، استراحت میان دو اجرای پریسلی در ماسک تیه تر، الویس با درام زدن خود را آرام می کند. در این میان او با خبرنگار روزنامه محلی مصاحبه داشت.

عکس زیر در اول جولای 1956 گرفته شده است. در این عکس، پریسلی را در اتاق مصاحبه و پشت صحنه برنامه استیو آلن در هادسون تیه تر نیویورک  می بینیم.

در عکس آخر که در دوم جولای 1956 گرفته شده، پریسلی به آهنگ های ضبط شده اش در استدیو RCAرکوردز در منهتن نیویورک، گوش می دهد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemanegar.com

مطالب پیشنهادی:
آزیتا حاجیان: لباس عروسی نپوشیدم و مهریه‌ام 12 سکه بود!! + عکس
پوستری برای بانوی زرین غزل ایران + عکس
شرمساری «جکی‌چان» از دستگیری پسرش
چرا ایرانیان باستان آناهیتا را می‌پرستیدند؟
یازده هزار لایک برای صفحه جعلی «آزاده نامداری» !!