بر اساس برخی آمار تعداد ایرانیانی که در فیسبوک عضویت دارند نردیک به 15 میلیون نفر است، یعنی از هر 15 ایرانی یک نفر صفحه او را به نشانه هواداری یا دوست داشتن پسندیده است...
احسان محمدی در ادامه یادداشت خود در عصر ایران می‌نویسد: هفته گذشته حضور امیرتتلو در تمرینات پرسپولیس چنان به کام عده ای خوش و البته عجیب آمده که عکس را با درشت ترین تیتر ممکن روی صفحه نخست روزنامه ورزشی نشاندند و در سایت های اینترنتی هزاران بار دیده شد.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس با فیگورهایی به سبک رپرها برای عکس یادگاری گرفتن با او همدیگر را هل دادند و شایعات متعددی در خصوص برخورد سرمربی باشگاه با او دهان به دهان گشت.

امیر حسین مقصودلو با نام مستعار امیر تتلو در خانواده ای آذری اهل روستای مقصودلواز توابع شهرستان هریس، استان آذربایجان شرقی متولد شده است که از او به عنوان خواننده زیرزمینی یاد می شود.

چندی پیش شایعه دستگیری دو روزه اش سر زبان ها افتاد و پس از آن در صفحه فیس بوکش که هر لحظه آن را به روز می کند از «متحول» شدن خود سخن گفت.

تتلو - که تقریباً تمام بدنش را خالکوبی کرده است - در 30 سالگی با اعتماد به نفس شماره 8 پرسپولیس را به تن کرد و با شلوار و کفش های شگفت انگیز سرتمرین این تیم حاضر شد درحالی که شب قبل به یک میلیون و 200 هزار نفری که صفحه او را در فیس بوک لایک کرده بودند قول داده بود با تمرین زیاد جای علی کریمی را در این تیم پر کند!

یک بار دیگر به عدد نگاه کنید! بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر صفحه او را در فیسبوک لایک کرده اند.

بر اساس برخی آمار تعداد ایرانیانی که در فیسبوک عضویت دارند قریب به 15 میلیون نفر است، یعنی از هر 15 ایرانی یک نفر صفحه او را به نشانه هواداری یا دوست داشتن «لایک» کرده است!

او پس از حضور در این تمرین در صفحه شخصی اش نوشت:« امروز رفتم سَرِ تمرینِ پرسپولیس !! از بچگی عاشقِ این تیمَم ! بابام خدا بیامرز منو میذاشت رو قلمِ دوشِش می برد استادیوم بازیِ پرسپولیس! یکی از بزرگترین آرزوهام بازی تو این تیمِ ، فقط و فقط هم با شماره جادووووگر!»

ممکن است من و شما او را با آن شمایل غریب و لباس ها نپسندیم اما برای نسل جدید موجود مورد توجهی است که رفتارش را دنبال می کنند و از چنان درجه ای از شهرت و محبوبیت برخوردار است که حضورش در تمرین پرسپولیس به یکی از مهم ترین خبرهای این باشگاه تبدیل شده است.

منتقدان گله می کنند نباید به او اجازه حضور در تمرین را می دادند و این پیراهن بر تن کسانی بوده که ارزش و احترام و شخصیت داشتند و بازیکنان کم مایه این روزهای پرسپولیس چرا تا این اندازه ذوق زده شده اند؟

از سوی دیگر کسانی هم این حرکت را طبیعی می دانند و می گویند وقتی رضا عنایتی هم خواننده می شود چرا نباید انتظار داشت با این کیفیت پایین بازی بازیکنان فوتبال خواننده ها هم هوس فوتبالیست شدن به سرشان نزند؟

طبعاً کسانی با دیدن این عکس ها مثل همیشه با خیال راحت گفته اند تقصیر خاتمی و روحانی است و آنها باعث به وجود آمدن این وضعیت شده اند وگرنه قبلاً و بعداً این خبرها نبود! اما امیر تتلو چهار سال بعد از پیروزی انقلاب در همین کشور به دنیا آمده است و محصول عملکرد مدیران آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد و نهادهایی است که سالهاست اصرار دارند بودجه بگیرند و کسی از خروجی آنها سوالی نپرسد.

همان مدیرانی که اگر عضو فیس بوک شوند شاید تعداد هواداران شان به 200 نفر نرسد و برای انجام سخنرانی در یک فضای عمومی به ضرب و زور شنونده جور می کنند اما همین تتلو با آن شلوار شگفت انگیز هر چیزی که بنویسد و هرعکسی از آن بدن خالکوبی شده و جملات و توهمات و تخیلاتش بنویسد هر شب بیش از یک میلیون نفر آن را می بینند و می خوانند.

اینکه او را هنرمند، متوهم، بیمار یا رویاپرداز لقب بدهید انتخاب شماست، اما ایمان بیاوریم که درست یا غلط ، نسل جدید دیگر مانند ما فکر نمی کند، نان و ماست خودش را می خورد و راه خودش را می رود و به نظر هر روز از نگاه رسمی دورتر و دورتر می شود ... شکاف بین نسل ها حالا جایش را به گسل داده است!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:caffecinema.com

مطالب پیشنهادی:  
آنجلینا جولی در ملاقات با ملکه نشان افتخاری دریافت کرد+تصویر
الهام حمیدی:عروسی هستم که یک روز با مادرشوهرش خوب است و یک روز بد!
زن پوشی "مهران غفوریان"+تصویر
شعرهایی خواندنی از "شاعر عشق و لبخند و آزادگی
آیه الله جوادی آملی: فضیلت زن در این نیست که پایش را دراز کند و مدال بیاورد!