آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در بیمارستان
به علت تشدید بیماری مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات شد

چهارشنبه21 آبان ماه/احتمال انتقال پاشایی به بخش عمومی

 به احتمال قوی با ادامه روند بهبودی این خواننده، وی که طی روزهای گذشته در بخش «آی‌سی‌یو» بستری بوده است،‌ با دستور پزشکان به بخش عمومی منتقل خواهد شد.

یکی از نزدیکان مرتضی پاشایی با اعلام این خبر گفت: «خوشبختانه وضعیت «مرتضی پاشایی» رضایت‌بخش است و به همین دلیل احتمال دارد با دستور پزشکان وی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شود.»

پدر «مرتضی پاشایی» نیز حال عمومی وی را تا عصر سه شنبه ۲۰ آبان، مساعد اعلام کرد و از همگان خواست تا فقط دعا کنند.

شایان ذکر است که دیشب نیز پزشکان عمل کوچکی بدون بیهوشی بر روی این خواننده محجوب موسیقی پاپ انجام دادند که موفقیت آمیز بوده است.

«مرتضی پاشایی» که به دلیل بیماری اش در بیمارستان بستری است، بعد از ظهر جمعه (۱۶ آبان) به بخش ای سی یو انتقال یافته است.

...............................................................................................................................
سه شنبه 20 آبان ماه/توضیحات مدیر برنامه پاشایی

مهدی کُرد (مدیر برنامه های مرتضی پاشایی) درباره آخرین وضعیت جسمی پاشایی گفت: «اخبار ضد و نقیض زیادی از سوی برخی رسانه ها منتشر شده که واقعا تاسف بار است. برخی رسانه ها برای جلب توجه بیشتر حاضرند هر کاری بکنند و واقعا اخلاق را زیر پا گذاشته اند.»

وی در ادامه افزود: «اوضاع جسمی پاشایی نسبت به روزهای گذشته فرقی نکرده و این خواننده در تلاش است که بتواند در مبارزه با این بیماری پیروز شود و سلامتی اش را باز یابد.»

کُرد در ادامه افزود: «مرتضی در این لحظات مهم فقط به دعای خیر مردم احتیاج دارد. امیدوارم اهالی رسانه با دقت بیشتری به وظایف شان که همانا اطلاع رسانی صحیح است بپردازند تا شاهد حواشی این چنینی مثل امروز نباشیم.»


.................................................................................................................................
دوشنبه 19 آبان ماه/روبروی بیمارستان بهمن

«بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد» این نوشته ای بود که در ورودی بخش مراقبتهای ویژه (ای سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده بود.

 
به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه 18 آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

 وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.

 از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار ، بهنوش بختیاری ، محمد رضا گلزار ، علی کاظمی ، علی لهراسبی ، روزبه نعمت اللهی ، فرزاد فرزین ، محمد علیزاده ، شهرام شکوهی ، هادی کاظمی ، امید جهان ، مازیار فلاحی ، میلاد ترابی ، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر و محمد نوازی و شیث رضایی

.................................................................................................................................

یکشنبه 18 آبان ماه
 این خواننده‌ی پاپ در بیمارستان بستری شده، اکنون حال چندان مساعدی ندارد و در ICU بستری است.

این در حالی است که برخی منابع غیررسمی بارها خبر درگذشت این خواننده‌ی جوان را منتشر کرده و باعث رنجش او و خانواده‌اش شده‌اند.

................................................................................................................................

شنبه 17 آبان ماه
مرتضی پاشایی که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند شب گذشته  به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌های ویژه تب شدید عنوان شده است. به گفته تیم پزشکی این خواننده، انتقال پاشایی به این بخش جای نگرانی ندارد و او برای مراقبت‌های هر چه بیشتر به این بخش منتقل شده است.




گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com/isna.ir/musicema.com/musiceiranian.ir