قدردانی وزیر مهاجرت کانادا از مرتضی پاشایی در کنسرتی که فرزاد فرزین به جای پاشایی خواند!
کریس الکساندر وزیر مهاجرت کانادا در این برنامه از مرتضی پاشایی و جایگاه منحصر به فرد آثارش نزد همه ایرانیان و دوستداران موسیقی پاپ ایران زمین قدر دانی کرد .
آخرین کنسرت مرتضی پاشایی با اجرای فرزاد فرزین در کانادا برگزار شد. 
این کنسرت شنبه شب در سالن مجلل john basset teather در تورنتو با استقبال علاقمندان مرتضی پاشایی و فرزاد فرزین برگزار شد و مصطفی پاشایی به نمایندگی از خانواده پاشایی خود را به این برنامه رساند.

کریس الکساندر وزیر مهاجرت کانادا در این برنامه از مرتضی پاشایی و جایگاه منحصر به فرد آثارش نزد همه ایرانیان و دوستداران موسیقی پاپ ایران زمین قدر دانی کرد و مصطفی پاشایی به نیابت از مرتضی تقدیر ویژه دولت فدرال کانادا را دریافت کرد و در سخنانی از شاهرخ بحرالعلومی و پرشیا فیلم تشکر کرد که محبت بی دریغ خود را معطوف بر گزاری با شکوه آخرین کنسرت مرتضی کردند.

وی ادامه داد: مرتضی گفته بود حتی اگر بتوانم با ویلچر خودم را به این برنامه خواهم رساند و آقای بحرالعلومی پس از فوت مرتضی این برنامه را لغو نکرد و فرزاد فرزین عزیز پرچم مرتضی و موسیقی ایران را در احتزاز نگه داشت جا دارد از رفیق دیرینه مرتضی تشکر کنم .

در قسمت اول برنامه صدای مرتضی پاشایی ترانه نگران منی را با فرزاد فرزین همراهی کرد که لحظات متفاوتی را در سالن ایجاد کرد و موجب همراهی همه حاضران شد

در بخش دیگر برنامه وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا از فرزاد فرزین و زایا سلیمان نیز قدردانی کرد.

شاهرخ بحرالعلومی مدیر عامل پرشیا فیلم در سخنان خود با ذکر خاطره ای از مرتضی پاشایی و شب های بستری بودن وی در بیمارستان، جای مهدی کرد مدیر برنامه های مرتضی را خالی و از همراهی وی قدردانی کرد.

بحرالعلومی در پایان از شخص وزیر، معاونت هنری وزارت ارشاد و و متولیان موسیقی کشور برای رقم خوردن برگی متفاوت در تاریخ موسیقی ایرانیای مهاجر در خارج کشور قدردانی کرد و یاد آور شد سرزمین اسطوره پرور ایران در همه بخش‌ها اسطوره‌های بی‌مانندی دارد که در دامان ایران عزیز پرورش یافته‌اند و همچون مرتضی با عزت به آسمان رفتند .

گفتنی است مخالفین همیشگی ایران و عوامل دسته چندم لوس آنجلسی شهر تورنتو همه تلاش خود را انجام دادند تا این برنامه را متوقف و برای این برنامه حاشیه‌های بسیاری درست کنند که با ایستادگی پرشیا فیلم، فرزاد فرزین و خانواده پاشایی با شکست روبرو شدند.

در بخش دوم برنامه کنسرت فرزاد فرزین و گروهش اجرا شد که به در خواست حاضران تا نیمه شب ادامه یافت.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.ir