آخرین آلبوم رسمی مرتضی پاشایی
آلبوم آثار یادگار مانده از این خواننده را به‌زودی منتشر می‌کنیم تا به‌نوعی پاسخ لطف دوستداران مرتضی پاشایی را با این هدیه داده باشیم. این آلبوم حتما تا پیش از نوروز روانه‌ی بازار موسیقی کشور خواهد شد.
مهدی کُرد، مدیر برنامه‌های مرتضی پاشایی، درباره‌ی مسائل به‌وجود آمده اعم از برخی اظهار نظرها و سوء‌تفاهم‌ها که نسبت به او و اطرافیان پاشایی عنوان شده بود، سخن گفت و از انتشار آخرین آلبوم رسمی این خواننده خبر داد.
 
 کُرد در این‌باره اظهار کرد: روزهای سختی را ما و البته خانواده‌ی آقای پاشایی گذراندند و در این بین، لطف و حضور بی‌شمار مردم باعث شد، روزهایی مهم و تاریخی‌ را هنر این مملکت شاهد باشد.
 
وی درباره‌ی حاشیه‌های به‌وجود آمده در مراسم ترحیم و تشییع مرتضی پاشایی نیز گفت: من اسم آن اتفاقات را حاشیه نمی‌گذارم. مرتضی، عزیز مردم شده بود و این بزرگ‌ترین لطفی است که خداوند می‌تواند برای بنده‌اش در نظر بگیرد. اشک‌های مردم و دیدن آن حضور بی‌نظیر نشان داد که مرتضی سالم زندگی کرد و این محبوبیت، حاصل زندگی سالم او در تمام سال‌های فعالیت هنری‌اش بود. تحمل جای خالی مرتضی کار راحتی نیست.
 
او همچنین از انتشار آخرین آلبوم رسمی این خواننده خبر داد و گفت: آلبوم آثار یادگار مانده از این خواننده را به‌زودی منتشر می‌کنیم تا به‌نوعی پاسخ لطف دوستداران مرتضی پاشایی را با این هدیه داده باشیم. این آلبوم حتما تا پیش از نوروز روانه‌ی بازار موسیقی کشور خواهد شد.
 
مهدی کُرد همچنین درباره‌ی اظهارات خانواده‌ی مرتضی پاشایی درباره‌ی خودش که همچنان از تجارب‌ او در انتشار آثار جدید این خواننده استفاده خواهد شد نیز اظهار کرد: از لطف خانواده‌ی پاشایی نسبت به خودم ممنونم، من در کنارشان و مطیع اوامر آن‌ها هستم. هر چه کردم و خواهم کرد، وظیفه‌ای بیش در قبال برادر مرحومم، مرتضی نبوده و کماکان برای زنده ماندن نام و یاد مرتضی تا زمانی که هنر زنده و جاری است، از جان و دل و از صمیم قلب تلاش خواهم کرد. باشد که صدای مرتضی جاودانه و تا ابد در دل و جان تاریخ باقی بماند. مرتضی بود و هست و خواهد بود و این را باید همه بدانند که مهدی کُرد عضو کوچکی از خانواده‌ی پاشایی‌ است و همچون گذشته خود را وقف صدای برادرش خواهد کرد.
 
پدر و عموی مرتضی پاشایی پیش از این، در گفت‌وگوها و اظهار نظرهایی متفاوت در رسانه‌ها عنوان کرده بودند: «از این پس و بعد از فوت مرتضی پاشایی، خانواده و عموی او مسوول قانونی آثار او هستند و هرکسی می‌خواهد، از این خواننده چیزی منتشر کند، باید با آن‌ها تماس بگیرد. مالکیت معنوی تمام آثار مرتضی اعم از قطعاتی که در استودیوهای مختلف دارد، باید لحاظ شود.
 
انتشار این آثار غیرمجاز خواهد بود، مگر این‌که با دکتر منصور پاشایی، عموی مرتضی و مصطفی هماهنگی شود. ایشان تا اطلاع ثانوی سخنگو و مسوول برنامه‌های مرتضی پاشایی هستند و در آینده نزدیک هم به‌صورت رسمی اعلام خواهیم کرد. در حال انجام اقداماتی هستیم که دکتر منصور پاشایی به‌صورت قانونی به‌عنوان مسوول برنامه‌های مرتضی معرفی شود. هر کسی که قراردادی داشته است تا ساعت زنده بودن مرتضی اعتبار دارد و مرتضی برای بعد از فوتش با هیچ‌کسی قراردادی ندارد. در ادامه‌ی فعالیت‌های هنری مرتضی عزیز، قطعا از همکاری و کمک‌های بی‌شائبه آقای «مهدی کُرد» استفاده خواهیم کرد و ایشان همچون گذشته امین خانواده پاشایی هستند.»



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منع:isna.ir