حضور موسیقی پاپ در جشنواره امسال
دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر از حضور نمایندگان همه‌ی گونه‌های موسیقی در این دوره از جشنواره خبر داد.
علی ترابی دبیر اجرایی سی امین جشنواره ی بین المللی موسیقی فجر اظهار کرد: امسال شاهد حضور همه‌ی گونه‌های فعال موسیقی کشور در جشنواره خواهیم بود و نمایندگانی از ژانرهای نواحی، کلاسیک،‌ سنتی و پاپ در سالن‌های مختلف روی صحنه خواهند رفت.

وی ادامه داد: در جشنواره‌ی سی‌ام موسیقی فجر، مانند دو دوره‌ی گذشته، تمرکز اصلی موسیقی کلاسیک ایرانی بر بخش نسلی دیگر و تمرکز اصلی موسیقی کلاسیک غیرایرانی بر بخش استعدادهای درخشان است.

ترابی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در سی‌امین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، گفت: برای اولین‌بار در این دوره، این امکان فراهم شد که جشنواره به سمت مشارکت بخش خصوصی حرکت کند. همچنین در این دوره، این احتمال وجود دارد که بلیت‌فروشی اجراها زودتر از سال‌های گذشته آغاز و به‌صورت تکفیکی سالن به سالن انجام شود.

دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر افزود: پوستر این دوره از جشنواره، مراحل پایانی آماده‌سازی را طی می‌کند و هفته‌ی اول دی‌ماه به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

سی‌امین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی، اواخر بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir

مطالب پیشنهادی:
آرمین 2afm هم مجوزدار شد!!
"شجاع" و دیگر انیمیشن هایی که "استیو جابز" به ما هدیه کرد!
انوشیروان ارجمند درگذشت/ چهره های حاضر در تشييع جنازه انوشيروان ارجمند+تصاوير
گاومیش ایرانی روی دیوار ایتالیایی!
امیرحسین صدیق برای "زیر لب بشمار" روحانی شد!