پلیس اماکن با ممانعت از حضور دختر عالیم قاسم اف روی صحنه بعد از یک ساعت اجازه حضور مردم در سالن تالار وحدت را داد.
کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران به خوانندگی عالم قاسم اف خواننده شهیر کشور آذربایجان عصر امروز 23 دی ماه با دستور مقامات با یک ساعت تاخیر و اصلاحاتی روی محتوا به صحنه رفت.

این کنسرت که دو شب گذشته نیز برگزار شده بود به دلیل استقبال قابل توجه تماشاگران برای سومین شب متوالی برای ساعت 18 امروز سه شنبه 23 دی تمدید شد.

محسن خباز یکی از تهیه کنندگان کنسرت بعد از حضور تماشاگران در تالار وحدت خطاب به آنها گفت: از همه شما عزیزانی که امشب با تاخیر شاهد اجرای این کنسرت هستید عذرخواهی می کنم که این همه منتظر ماندید. به هر حال از یکی از نهادها نیم ساعت از قبل اجرا اعلام کردند که اجازه برگزاری این کنسرت را نداریم اما با رایزنی که از سوی علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد انجام گرفت مشکل حل شد و ما از عزیزان نیروی انتظامی نهایت تقدیر و تشکر را داریم که حرف های ما را گوش کردند.



عالم قاسم اف هم بعد از ورود به سالن که در ابتدای اجرا خالی از حضور ارکستر بادی تهران تهران بود خطاب به تماشاگران گفت: صدای دختر من خسته است و امشب روی سن نمی آید. امشب آهنگ های زیادی دارم و امیدوارم خدا یاری کند که بتوانم همه قطعات را اجرا کنم.

این کنسرت به رهبری جاوید مجلسی و سرپرستی ارکستر سینا ذکایی دو شب پیش اجرا شده است.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
الهام چرخنده چگونه یک شبه چرخید؟!
لحظات دیدنی بازیگران در گلدن گلوب 2015
جنجال جرج کلونی در گلدن گلوب2015 !!
ماجرای روحانی زرد پوش تلویزیون که صورتی هم پوشیده!
سری دوم تصاویر دیدنی بازیگران گلدن گلوب