آلبوم پاییز تنهایی تازه ترین اثر احسان خواجه امیری وارد بازار موسیقی کشور شد.
پس از چند ماه انتظار علاقه مندان موسیقی پاپ,  احسان خواجه امیری تازه ترین آلبوم خود را از 29 دی ماه منتشر شد .
آلبوم 'پاییز تنهایی' هفتمین آلبوم استودیویی احسان خواجه امیری است که با دو سال و دو ماه فاصله از آلبوم قبلی او، یعنی 'عاشقانه ها' منتشر شد.

خواجه امیری در آلبوم جدید خود با هنرمندانی چون روزبه بمانی، زهرا عاملی، حسین غیاثی در بخش ترانه سرایی و در بخش آهنگسازی و تنظیم نیز هنرمندانی چون علیرضا کهن دیری، هومن نامداری، سعید زمانی، معین راهبر، بهروز علیاری، مهرداد نصرتی و آرون حسینی با خواجه امیری همکاری کرده است.

'پاییز تنهایی' قرار بود قبل از ایام عزاداری محرم منتشر شود اما پس ازمحرم هم به دلایلی تولید در تیراژ بالا پخش آلبوم به تعویق افتاد و حالا همانطور که آخرین بار وعده داده شده بود در تاریخ 29 دی ماه منتشر شد.

احسان خواجه امیری (زاده 7 آبان 1363) خواننده موسیقی پاپ، در 19 سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای ساخت موسیقی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانه 'هر چی آرزوی خوبه ..' بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

سال 84 آلبوم 'برای اولین بار' را روانه بازار کرد، که تا حدودی مورد استقبال قرار گرفت، فروش این آلبوم تا پیش از آلبوم بعدی اش بیش از 300000 نسخه بود.

در سال 86 برای آهنگسازی و خوانندگی سریال 'میوه ممنوعه' انتخاب شد و بعد از آن با پخش سریال در مهر ماه86 آلبوم سومش 'سلام آخر' را روانه بازار کرد.

اولین کنسرت او در سال 84 در کیش برگزار شد، تا کنون کنسرت های موفقی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است، کنسرت او در سال 86 در هفت سانس در تالار وزارت کشور مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

آلبوم چهارم احسان خواجه امیری در بهمن ماه 87 منتشر شداما مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت .

آلبوم پنجم او با نام «یه خاطره از فردا» با 12 قطعه در 31 شهریور 89 وارد بازار موسیقی ایران شد.

آلبوم ششم احسان خواجه امیری با نام «عاشقانه ها» پس از دو سال وقفه در هفتم آبان ماه 1391، همزمان با سالروز تولدش، منتشر شد.

ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل را «احسان خواجه امیری» خوانندگی کرد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : irna.ir

مطالب پیشنهادی :
گلایه نامحسوس ترانه علیدوستی در صفحه شخصی اش!
برای سلامتی این بازیگر پیشکسوت دعا کنید
کارگردان ایرانی در بارسلونا تدریس می کند!
قیمت و زمان خرید بلیت های جشنواره فیلم فجر اعلام شد
مستند جنجالی مرتضی پاشایی + جدال رضا رشیدپور با خانواده پاشایی!