آلبوم جدید گروه پالت به زودی روانه بازار خواهد شد.
 اولین دوره‌ی جایزه‌ی نماهنگ «ققنوس» در حالی برگزار شد که در این جشنواره، نماهنگ «اینجا شهر من نیست» از گروه موسیقی «پالت» جایزه‌ی بهترین موزیک‌ویدیو را به خود اختصاص داد.

خواننده‌ی گروه موسیقی «پالت» پس از دریافت این جایزه  اظهار کرد: همیشه این مشکل وجود داشته است که موزیک‌ویدیوهایی که توسط گروه‌های موسیقی ساخته می‌شدند، جایی برای پخش و دیده‌ شدن نداشتند.

امید نعمتی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ای با این موضوع، یکی از دلایل استقبال ما از آن بود. به‌ هر حال، همکاری همه‌ی افراد و گروه‌ها است که می‌تواند این فستیوال را به یک فستیوال موفق تبدیل کند.

او با بیان این‌که موزیک ویدیوی «اینجا شهر من نیست» حاصل همکاری دوهفته‌ای این گروه با «گیزبرت» موسیقیدان آلمانی‌ است، توضیح داد: در دنیایی که در آن جنگ، مهاجرت و انواع بیماری‌ها زندگی انسان‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است، موزیک‌ویدیوی ما از صلح می‌گوید. این موسیقی تقدیم به همه‌ی آن‌هایی‌ شده که موضوعات بد به‌قدری شهرشان را تغییر داده است که گویی شهر دیگر مال آن‌ها نیست.

نعمتی درباره‌ی وضعیت آلبوم جدید این گروه نیز گفت: آلبوم جدید ما آخرین مراحل میکس و مستر را می‌گذراند و به‌زودی به بازار می‌آید.

گروه «پالت» یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است. این گروه تا کنون در شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور کنسرت‌ برگزار کرده است.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : isna

مطالب پیشنهادی :
واکنش برادر مرتضی پاشایی به جوابیه رضارشیدپور
پدر گلشیفته فرهانی کارگردان شد
متفاوت ترین فیلم نیکی کریمی با حضور محمدرضا فروتن
مریلا زارعی و مصطفی زمانی در نشست خبری"ماهی سیاه کوچولو"
کشف جنازه 7000ساله !!