فوتوژنیک ترین برج جهان+تصاویر
به نظر می رسد که فرانسه بیش از هر کشور دیگری در اینستاگرام حضور داشته باشد.
به نظر می رسد که فرانسه بیش از هر کشور دیگری در اینستاگرام حضور داشته باشد.

این تصاویر را در نظر بگرید: بیش از دو هزار مایل ساحل اقیانوس اطلس، دریای مدیترانه و کانال انگلیسی مانش در این کشور وجود دارد که سنگلاخی، شنی، صخره ای و چوبی هستند؛ این ساحل ها از مناظر شگفت انگیز دریاهای پهناور، امواج کف آلود و صخره های تماشایی پوشیده شده اند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/04/par113.jpg

در فرانسه هفت رشته کوه مهم وجود دارد که این رشته کوه ها سیصد و شصت و یک پیست اسکی را در خود جای داده اند، بیشتر این پیست ها در ایام تابستان به تفرجگاه هایی مطلوب با شیب اندک تبدیل می شوند که از گل های وحشی پوشیده شده اند و مردم در آنها به پیاده روی می پردازند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/04/par114.jpg

در سرزمین فرانک ها، هفتاد و چهار هزار و پانصد مایل مسیر برای پیاده روی وجود دارد، که در طول این مسیرها مناظر بی نظیر و شگفت انگیز، احترام و تحیر شما را برمی انگیزد. در این کشور علاوه بر مناظر بسیار زیبا، مسیر رودخانه های شهری نیز بسیاری تماشایی اند، از آنجایی که پشت بام برخی از شهرها کوتاه اند، با بالا رفتن از آنها می توان از دیدن این صحنه ها لذت برد. پاناروماهایی از روستاها و  شهرهایی که قلعه های عظیمی در آنها وجود داشته به همراه چشم اندازهایی از دره ها و دشت های وسیع از دیگر جذابیت های بصری فرانسه به شمار می آیند.  

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/04/par115.jpg

پس دوربین عکاسی تان در دسترس باشد. در ادامه می توانید تصاویری از چند مکان در فرانسه را که بیشترین عکس برداری از آنها صورت گرفته، مشاهده کنید.

برج ایفل که تصویرش در رود سن منعکس شده است. (تصویر: تینک استوک)


برج ایفل

برج ایفل یکی از فوتوژنیک ترین مکان های دنیا است، این برج زیبا از هر زاویه کامل است. ایفل هر عصر نورپردازی می شود، زیبایی این برج وقتی چندین برابر می گردد که در هر ساعت به مدت پنج دقیقه می درخشد. هیچ چیز زیباتر از این نیست که در قایقی در سن بنشینید و شاهد درخشش ایفل و انعکاس آن در این رودخانه باشید.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/04/par112.jpg



تهیه و ترجمه :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



 مطالب پیشنهادی:
آیشواریا عاشق می شود؟
روز رفتن «عمو خسرو» از زبان پرویز پرستویی
گلزار کنار آیشواریا و آمیتاپاچان در «سلام بمبئی»
سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود+تصاویر
آیشواریا با 3 میلیارد تومان به ایران می آید!