ترسناک‌ ترین و عجیب‌ ترین جاذبه‌ های گردشگری جهان!! + عکس
اینجا محلی است که در قرن 17 مبتلایان به بیماری طاعون را در آنجا محبوس می‌کردند تا بمیرند و شهرت اصلی اینجا هم به خاطر بیماران طاعونی است که در قرون گذشته مرده‌اند. تازگی‌ها این مکان...

مکان‌ ها‌ی توریستی ترسناک و عجیب

در این کره خاکی افراد زیادی هستند از هیجان و ترس خوششان می‌آید و داستان‌ها‌ و فیلم‌ها‌ی ترسناک یکی از تفریحات مورد علاقه‌شان است. حال اگر مکان‌ها‌ی توریستی ترسناک و عجیب را به این افراد معرفی کنیم حتما خوششان می‌آید. پس اگر شما از جمله افرادی هستید که از هیجان خوشتان می‌آید و مکانهای توریستی معمولی برایتان کسل کننده هستند با ما همراه شوید.

در این لیست ما ترسناک ترین و عجیب‌ترین مکان‌ها‌ی توریستی جهان را به شما معرفی می‌کنیم؛ یکی ترسناک‌تر از دیگری....

موزه موتر تاریخ پزشکی، ‌فیلادلفیا

موزه موتر تاریخ پزشکی در ‌فیلادلفیا موزه پاتولوژی، شامل تجهیزات قدیمی‌ پزشکی و نمایش اقلام زیست شناختی است. شهرت اعظم این موزه به خاطر مجموعه عظیمی ‌از اسکلت‌ها‌ی انسان است.

 موزه موتر تاریخ پزشکی

تالاب ترانک، جزایر مایکرونیزیا

بخش زیادی از نیروی نظامی ‌ارتش ژاپن حالا در اعماق آب تالاب ترانک در مایکرونیزیا سمت جنوب غربی ‌ها‌وایی خوابیده است. در اعماق این ابهای آبی می‌توانیم لاشه کشتی‌ها‌ی جنگی و هواپیماها را ببینیم. اینها سال 1944 به عمق آب فرو رفتند و حالا برای توریست‌ها‌ نمایش داده می‌شوند.

تالاب ترانک

فروشگاه جادوگری سونارا در مکزیکو سیتی، مکزیک

بازار سونورا همه روزه میزبان مسافران و توریست‌ها‌یی است که از راه دور برای پیشگویی آینده‌شان و وعده زندگی بهتر به مکزیکو سیتی می‌آیند. مردم در اینجا جنس‌ها‌ی «ماوراءطبیعی» مثل خون مار زنگی یا مرغ مگس خشک شده را برای داشتن شانس در زندگی خریداری می‌کنند.

فروشگاه جادوگری سونارا

 جزیره ایستر، شیلی

یکی از مرموزترین مکان‌ها‌ی روزی زمین همین جزیره ایستر است، با مجمسه‌ها‌ی سنگی غول‌پیکری که درون آنها روح هزاران سال رشد کرده است. این مجسمه‌ها‌ به آسمان خیره شده اند، گویی که به خاطر برخی جنایت‌ها‌ی مرموز احساس گناه می‌کنند.

جزیره ایستر

مرداب مانچاک، لوزیانا

کشتی‌ها‌ی حامل توریستی در حالی روی این مرداب‌ها‌ شناورند که نور مشعل راهشان را روشن کرده و درختان سرو و رشته‌ها‌ی خزه که از درختان آویزانند آنها را احاطه کرده اند. مرداب مانچاک به نام «مرداب ارواح» نیز شهرت دارد.

مرداب مانچاک

سرداب پاریس، فرانسه

استخوان‌ها‌ و اسکلت‌ها‌ی بسته بندی شده مثل اجناس داخل یک انبار در دو ضلع یک راهرو قرار گرفته‌اند. هوای اینجا خشک است و به همین دلیل میزان فساد و پوسیدگی در اینجا بسیار ناچیز است. همچنین نوشته‌ها‌یی به چشم می‌خورد که به طور کلی شامل تاریخ انقلاب فرانسه، افول دوران پادشاهی و اشراف‌زادگان است. این مکان حدود 187 کیلومتر از بخش زیرین کل شهر را دربرگرفته است و اما بخش ناچیزی از آن برای عموم قابل بازدید است.

سرداب پاریس

خانه وینچستر، سن خوزه، کالیفرنیا

گفته شده که ارواح جنون به خاطر دختری به اسم سارا در 160 اتاق این خانه منزل گزیده اند! از وقتی در این خانه به روی عموم باز شد، شکایت‌ها‌ی مداومی ‌وجود داشت که حکایت از اتفاقات عجیب و غریب داشت. حتی اگر توریستها به ارواح اعتقاد نداشته باشند، این مکان به خاطرکثرت و تنوع زیاد در اینگونه ادعاها آنها را متحیر خواهد کرد.

خانه وینچستر

بن بست ماری کینگ، ‌ادینبورگ

تعدادی خیابان با گذشته تیره و تاریک در زیر شهر قدیمی ‌قرون وسطایی در ادینبورگ پنهان شده‌اند. اینجا محلی است که در قرن 17 مبتلایان به بیماری طاعون را در آنجا محبوس می‌کردند تا بمیرند و شهرت اصلی اینجا هم به خاطر بیماران طاعونی است که در قرون گذشته مرده‌اند. تازگی‌ها این مکان برای توریست‌ها‌ گشایش یافته و آنها هم جذب داستان‌ها‌ی مربوط به این مکان در مورد ارواح ماورایی شده اند.

بن بست ماری کینگ

دخمه مخفی تِلِما، سیسیلی

آلیستر کراولی- شاید یکی از نفرت انگیزترین معتقدین به علوم خفیه جهان باشد- و این خانه روستایی سنگی که با نقاشی‌ها‌ی دیواری تاریک پگانی پر شده است زمانی مرکز بین‌المللی مجالش عیش و نوش گروه‌ها‌ی شیطانی بوده است. تخمین زده می‌شود که قدمت اینجا دست کم به دهه 1920 برسد. کراولی به خاطر طرفدارانش افرادی مثل ماریلین منسون شهرت دارد. توریستهایی که به مکانهای مرموز علاقه دارند می‌توانند در اینجا سرگردان شده و حسابی خودشان را بترسانند!!


چرنوبیل، اوکراین

توریستهایی که به اوکراین و شهر متروک «پرپیات» می‌آیند، خودشان را در یک منطقه ممنوعه می‌یابند. دراینجا همه وسایل و خانه‌ها‌ خیلی باعجله رها شده اند و شکل وحشتناکی به خود گرفته‌اند و این واقعه هم مربوط می‌شود به واقعه هسته‌ای چرنوبیل که هزاران نفر از مردم خانه‌ها‌یشان را برای همیشه ول کردند و رفتند.

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/cullture
اختصاصی سیمرغ