آنجلینا جولی اعلام کرد که قرار است برای پیشگیری از سرطان بار دیگر زیر تیغ جراحی برود. این ستاره هالیوودی در سال 2013 پس از آنکه آزمایش ها نشان دادند او ژن BRCA1 دارد، یعنی ریسک ابتلای او به سرطان سینه و تخمدان به شدت بالاست.
به نقل از دیلی میل نوشت: این ستاره هالیوودی در سال 2013 پس از آنکه آزمایش ها نشان دادند او ژن BRCA1 دارد، یعنی ریسک ابتلای او به سرطان سینه و تخمدان به شدت بالاست، زیر تیغ جراحی پستان برداری دوگانه رفت و هر دوی سینه هایش را برداشت و عمل زیبایی روی آنها انجام داد.

او اخیراً در مصاحبه با Entertainment Weekly گفته: «هنوز یه عمل دیگه مونده. من با هر کی صحبت می کنم توصیه های خوبی می گیرم تا مرحله بعدی رو با موفقیت رد کنم. از حمایت و محبت همه خیلی خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم.»

آنجلینای 38 ساله قرار است عمل هیسترکتومی (عمل جراحی برداشتن همه یا بخشی از رحم) و عمل اوفورکتومی (عمل جراحی برداشتن یک یا هر دوی تخمدان ها) را انجام دهد و تخمدان هایش را بردارد تا از ابتلا به سرطان تخمدان پیشگیری کند، زیرا ریسک ابتلای او به این سرطان حدود 50 درصد است.

مادر آنجلینا در سال 2007 از سرطان تخمدان مرد و در آزمایشاتی که آنجلینا انجام داد مشخص شد که او نیز 87 درصد احتمال ابتلا به سرطان سینه و 50 درصد ریسک ابتلا به سرطان تخمدان دارد.

آنجلینا در این مصاحبه گفت که عمل جراحی او در سال 2013 باعث شد که او به افرادی که با این سرطان ها مبارزه می کنند نزدیکتر شود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع:caffecinema.com


مطالب پیشنهادی:
اسکارلت جوهانسون بر فرش قرمز فیلم کاپیتان آمریکا + تصاویر
گریم ساغر عزیزی در نقش فرح همسر شاه + تصاویر
چهارشنبه سوری ،جشنی ایرانی
آبشار طسوج را در نوروز 93 ببینید + تصاویر