ماجرای افسردگی بازیگر خرم سلطان!!!
افسردگی و خستگی بیش از اندازه تنها محدود به بازیگران و هنرمندان ایرانی نیست...
 مریم اوزرلی، بازیگر نقش «خرم سلطان» در سریال جنجالی «حریم سلطان» هم به دلیل بیماری روانی این سریال را رها کرده و به آلمان رفته است. روزنامه العربیه به نقل از یکی از دوستان نزدیک وی این مطلب را منتقل کرده و ارتباط این قطع همکاری با پول‌پرست بودن این هنرپیشه را تکذیب کرده است...

او در مورد شایعاتی که درباره اوزرلی در رسانه‌های ترکیه منتشر شده، گفته است: «آنچه که در مورد مریم نوشته و گفته می‌شود، به دور از انسانیت است. مریم دختر پول‌دوستی نیست و واقعاً بیمار است. او 3 ماه است که سر سریال از هوش می‌رود و به همه هم گفته که وضعیت روحی و روانی خوبی ندارد.»

به گفته این فرد نزدیک به اوزرلی به نقل از پزشکان معالج‌اش، او در حالت روانيِ شخصی که یک سال در زندان بوده و یا کسی که از جنگ برگشته است، به سر می‌برد: «مریم به دکترش گفته که 5 روز هفته را سر سریال بوده، یک روز از تعطیلاتش را برای فیلم‌های تبلیغاتی و مصاحبه‌ها و یک روز دیگرش را نیز برای حفظ کردن سناریو و نقشش در سریال صرف می‌کرده و در نهایت بیش از حد خسته شده است.» این موضوع نشان می‌دهد که افسردگی و خستگی بیش از اندازه تنها محدود به بازیگران و هنرمندان ایرانی نیست و در سایر نقاط دنیا هم ستاره‌ها چنین ماجراهایی را از سر می‌گذرانند.



گرد آوری:  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:salamatiran.com


  مطالب پیشنهادی:
طالبی: منتقدان الهام چرخنده کوتوله های کم ظرفیتی هستند!!!
بهنوش بختیاری: نمی توانم در این فضای آلوده نفس بکشم!
در دفاع از الهام چرخنده دچارجوزدگی نشوید!
جهانگیر الماسی در سالروز آزادی خرمشهر در خانه سینما+ تصاویر
سگی به نام هاگن بر روی فرش قرمز جشنواره کن 2014+ تصاویر