ورود بازیگرانی که جراحی زیبایی داشته‌اند ممنوع
شرط تلویزیون برای علاقه مندان به بازیگری
تلویزیون از یک اقدام جدید برای جلوگیری از مسری شدن جراحی‌های زیبایی بین بازیگران جوان خبر می‌دهد.

تلویزیون تصمیم گرفته است از ظرفیت چهره‌های جوان در عرصه بازیگری و تئاتر در کنار چهره‌های شناخته شده و مطرح عرصه بازیگری استفاده کند و ترکیبی از چهره‌های جوان تحصیلکرده و قدیمی و نام آشنا را در کارهای نمایشی به کار گیرد. تلویزیون برای این اقدام یک شرط دارد و آن اینکه این بازیگران جوان هیچ نوع جراحی عمل صورت و زیبایی انجام نداده باشند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران درخصوص انتخاب بازیگران جوان و جدید برای کارهای نمایشی این شبکه اعلام کرده است: بازیگران دختر یا پسری که جراحی عمل صورت یا زیبایی انجام داده‌اند از چرخه انتخاب ما برای بازیگر شدن خارج هستند.

سید علی اکبر محمودی مهریزی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران در ادامه در توضیح مطالب بالا گفت: با مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد جلسه داشته‌ایم، با رایزنی‌ها و تعاملات دوجانبه با این نهاد قصد داریم تا اطلاعات به‌روز شده‌ی چهره‌های جوان عرصه‌ی نمایش و تئاتر را در اختیار تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های آثار نمایشی قرار دهیم.

وی با بیان این مطلب تاکید کرد: در حقیقت می‌خواهیم از ظرفیت چهره‌های جوان در عرصه بازیگری و تئاتر در کنار چهره‌های شناخته شده و مطرح عرصه بازیگری استفاده کنیم و از ترکیبی از چهره‌های جوان تحصیل کرده و قدیمی و نام آشنا در کارهای نمایشی شبکه بهره‌مند شویم اما بازیگران دختر یا پسری که جراحی عمل صورت یا زیبایی انجام داده اند از چرخه انتخاب ما خارج هستند.

بنا بر این گزارش، آمار جراحی‌های زیبایی در سال‌های اخیر بین جوانان ایرانی بالا رفته است و برخی از این افراد با هدف بازیگر و معروف شدن خود را به تیغ جراحی می‌سپارند.

همچنین در برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها از این چهره‌های جراحی شده و به اصطلاح عروسکی در نقش‌هایی استفاده می‌شود که هیچ تناسبی با هم ندارد.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



  مطالب پیشنهادی:
رضا عطاران و کلاشینکفش
نیکی کریمی در جشنواره ادینبورگ2014+تصاویر
زیباترین فتوشات های Vyacheslav Mishchenko از حیوانات
حرفهای چاووشی،یزدانی و یگانه از بازی ایران_آرژانتین
کشتی بر دندان نهنگ+تصویر