مهناز افشار:من تخصص نداریم ولی نگرانم!!
به کجا چنین شتابان چرا اینقدر عصبانی و خشمگین ؟؟؟
مهناز افشار در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می شود و سلامت مردم را تهدید می کند اعتراض کرد که انگار با واکنش تندی از طرف بعضی دوستان مواجه شده است که این بار مهناز افشار به این برخورد تند پاسخ می دهد:


«روز جمعه همه آرام

با احترام
گفتند شده چند سایت ، خبری مبنی بر تخصص نداشتن من و عده ای در ارتباط با امور بهداشت ، پارافین ، سرطان ، را در چند سایت گذاشته اند.
...

کاملا این بخش از گفته هایشان متین است که من و این عزیزان تخصص نداریم اما این حق را بدهید که در این روزهای پر از آلودگی صوتی ، پارازیت ، آلودگی هوا ، خطر موادهای نگهدارنده غذایی و غیره ، خیلی بیشتر از گذشته نگران سلامتی خود و خانواده هایمان و همه باشیم .

من هم چون دیگر عزیزان مطلع شدم و حتما که نگران سلامتی مادر و خواهر ، برادرانم و فرزندانشون و همه میشوم .

حرفتان درست ، بهتر است در بخشی که تخصص دارم اظهار نظر کنم ، اما بی شک میتوانم اطلاع رسانی انجام بدم و اگر شما عزیزان متن من را از سر صبر خوانده بودید نوشته بودم ، من متخصص نیستم و امیدوارم اشتباه کرده باشیم .

حق بدهید, در این یک ماه عزیزانی چون آقای مرتضی پاشایی از سرطان از دست دادیم ، آقای عظیم جوانروح ، آقای مجید بهرامی و من هم یکی از اقوام بسیار عزیزم را بر اثر سرطان از دست دادیم .

به کجا چنین شتابان

چرا اینقدر عصبانی و خشمگین ؟؟؟

چرا با بغض و دعوا یادآوری میکنیم که اشتباه کردیم ، این شکل اعتراض و حتی نقد یک جنگ نا برابر و بی نتیجه است که فقط خود آنان که پر از خشم هستند را آزار خواهد داد .

من هم چون شما امیدوارم این اشتباه بوده و این مواد سفید از لایه محافظ سیب است .

من هیچوقت نخواسته و نخواهم خواست که حواشی و اخبار تلخ را رواج بدهم ، چه خوب میشود هر بار که خواستیم به هم متذکر اشتباهات هم شویم ، کمی نرم تر ، بی غرض تر بدور از تسویه حساب شخصی و کمی منصف تر باشیم و بی شک من و امثال من متوجه خواهیم شد و تاثیر خواهیم گرفت .

به امید اینکه دلسوزی برای همنوع ، تخصص همه ما باشد .

و در اخر احتیاط شرط عقل است ؛)

پی نوشت : این عکس صحنه ای از فیلم برف روی کاجهاست و کابینت ، کفش و همه این موضوعات در نظر گرفته شده بود ، بخشی از فیلم, شما ببخشید. :) »

 
گرآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:setarehnews.ir


مطالب پیشنهادی:
هومن برق نورد: از این که مردم من را در نقش آن روحانی به خاطر نیاورند خیلی خوشحال هستم!!
اس ام اس پنج هزار تومانی بینندگان ساده تلویزیون را شوکه کرد!!!
عنوانی که فقط "هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن" و " خسرو شکیبایی و بیتا فرهی" موفق به کسب آن شدند!
برای سالگرد هنرمندی که از فرش و شاهنامه‌خوانی، تعزیه و آیین پهلوانی،اسطوره بیرون می‌آورد
تمرین مهناز افشار با زانیار خسروی در "عشق تعطیل نیست"