لذت تماشای لحظه ای فیلم با داشتن اکانت اسپاتیفای
 بدون شک می‌توان گفت که در حال حاضر اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی در سراسر دنیا به شمار می‌رود که در حال حاضر میلیون‌ها کاربر فعال در حال استفاده از آن هستند. در واقع این سرویس با قابلیت‌های بی‌شمار خود در میان کاربران جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. در ادامه مطلب ما به صورت جامع به توضیحات جذابی در رابطه با این سرویس می‌پردازیم.

اسپاتیفای چیست؟


همان‌طور که گفتیم اسپاتیفای یک نرم‌افزار آنلاین برای پخش موسیقی،پادکست و موزیک ویدیو است. این برنامه امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ از خوانندگان مختلف در سراسر دنیا را برای علاقه‌مندان به این هنر فراهم آورده است. نرم‌افزار اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پرمیوم برای کاربران در دسترس است. استفاده از نسخه رایگان به دلیل پخش تبلیغات آزار دهنده و محدودیت‌های دیگر ممکن است برای دسترسی به موسیقی‌ دلخواه برخی از کاربران مناسب نباشد.

در این صورت افراد با پرداخت هزینه‌ای می‌توانند نسب به خرید اشتراک‌ خود اقدام نمایند و بدون محدودیت به آرشیو میلیونی اسپاتیفای مطابق با سلیقه خود دست یابند تا لذت گوش دادن به موسیقی دلخواه خود را تجربه کنند.


مزایای خرید اکانت اسپاتیفای


    • انتخاب نامحدود آهنگ‌ها


 شما اگر از اکانت رایگان یا پرمیوم اسپاتیفای استفاده کنید فرقی ندارد، در هر حالت می‌توانید از اسپاتیفای در دستگاه‌های مختلفی مانند موبایل،  کامپیوتر و… استفاده نمایید. اما اگر تمایل داشته باشید یک آهنگ خاص را پخش کنید تفاوت اکانت پرمیوم و رایگان مشخص خواهد شد. در زمان استفاده از اسپاتیفای نسخه رایگان تمامی آلبوم‌ها به صورت شافل پخش می‌شوند و این امکان وجود ندارد که شما یک آهنگ خاص را انتخاب کرده و پخش کنید. این یکی از مشکلات آزاردهنده نسخه عادی است. اما با اشتراک پرمیوم شما این امکان را دارید که هر موزیکی را پخش کنید.


   • دسترسی نامحدود به جدیدترین آثار موسیقی دنیا


بهتر است بدانید که با استفاده از نسخه رایگان اسپاتیفای کاربران به آهنگ‌هایی که در دو هفته اخیر عرضه شده‌اند دسترسی نخواهند داشت. در چنین شرایطی این کاربران باید برای شنیدن جدیدترین آهنگ‌ها حدود دو هفته صبر کنند. از این رو با خرید اکانت اسپاتیفای افراد می‌توانند با خیال راحت به جدیدترین آهنگ‌های منتشر شده دسترسی داشته باشند.


   • عدم نمایش تبلیغات آزار دهنده


زمانی که در نسخه رایگان اسپاتیفای آهنگی پخش شود تبلیغاتی وجود دارد که بین آهنگ پخش می‌شود و افراد مجبور به گوش دادن آن‌ها هستند. و هیچ راهی برای قطع کردن آن‌ها نخواهند داشت. اما در نسخه‌های پرمیوم برای کاربران هیچ تبلیغاتی وجود ندارد. و نیازی نیست کاربران پرمیوم نگران این باشند که در هنگام پخش موزیک‌ها ناگهان تبلیغات آزار دهنده پخش شود.


   • پخش موسیقی در حالت آفلاین


اگر کاربران اسپاتیفای دوست دارند در هر جایی حتی در طول سفر که به اینترنت دسترسی ندارند آهنگ‌های دلخواه خود را گوش دهند یا مصرف اینترنت مهم است و دوست ندارند هزینه بالایی برای استفاده از سرویس آنلاین اسپاتیفای پرداخت کنند، خرید اکانت اسپاتیفای یک انتخاب کاملا درست است. در اکانت رایگان اسپاتیفای کاربران قادر به ذخیره هیچ موزیکی برای استفاده آفلاین نخواهند بود.


   • بهترین کیفیت پخش موسیقی


کاربرانی که علاقمند هستند موزیک‌های مورد علاقه خود را با صدای بلند یا با هدفون بدون محدودیت گوش دهند بايد برای خرید اکانت پرمیوم اقدام نمایند. در این صورت می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه خود را با کیفیت پخش 320kbps که بالاترین کیفیت پخش برای اسپاتیفای است گوش دهند.


تماشای آنلاین فیلم با اسپاتیفای پرمیوم


سرويس اسپاتیفای در چند ماه اخیر،  ویژگی‌های جذابی را به قابلیت‌های خود اضافه کرده است. و این امر باعث شده است تا تعداد کاربران خود را افزایش دهد. همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر سرویس‌های استریم موسیقی متفاوتی به بازار دنیای مجازی وارد شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به یوتیوب موزیک اشاره کرد.


 در حال حاضر اسپاتیفای هم در رقابت با این سرویس‌ها  در تلاش بوده است تا یک ویدیو پلیر به رابط کاربری خود اضافه کند. همچنین با وجود شاهکارهایی که در زمینه صنعت فیلم ساخته می‌شوند اضافه نمودن تب ویدیو در کنار سایر خدمات سرویس اسپاتیفای عامل بسیار اثرگذاری در جذب هرچه بیشتر مخاطبان این سرویس می‌باشد، این اولین باری نیست که اسپاتیفای در جهت افزودن محتوای ویدیویی به برنامه خود اقدام می‌نماید، قبل‌تر نیز محتوای ویدیویی در این سرویس وجود داشت، اما ممکن بود بسیاری از آهنگ‌ها و آلبوم‌ها فاقد ویدیو باشند. امروزه تماشای آنلاین جدیدترین ویدیوها با اسپاتیفای پرمیوم در دسترس افراد خواهد بود تا لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه نمایند.


محدودیت های اکانت اسپاتیفای
 

محدودیت های اکانت اسپاتیفای


همان‌طور که دریافتید کاربرانی که از اکانت رایگان اسپاتیفای استفاده می‌کنند ممکن است با مشکلات و محدودیت‌هایی از جمله تعداد رد کردن آهنگ‌ها، کیفیت پایین‌تر صدا و... روبه‌رو شوند که به آن‌ها اشاره کردیم، تمای محدودیت‌هایی که در نسخه عادی موجود است با خرید اکانت اسپاتیفای و استفاده از نسخه‌ی پرمیوم رفع خواهد شد تا کاربران تجربه بهتری در استفاده از این سرویس داشته باشند.


سخن پایانی


اسپاتیفای در میان کاربران سراسر دنیا از محبوبیت فراوانی برخوردار است که اضافه شدن سرويس تماشای ویدیو نیز این محبوبیت را افزایش داده است. پیشنهاد می‌کنیم با تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای از تمامی مزایای این برنامه بهره‌مند شوید.





گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:majazite.com