تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
 
 فروردین: شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی‌رسید و مجبور می‌شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای  چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می‌کنید.

اردیبهشت: امروز وقتی که بفهمید برای رسیدن به چیزهایی که دوست داشته اید چه چیزهایی را از دست داده‌اید واقعا ناراحت می‌شوید. به هر حال این تصمیمی‌ بوده که قبلا خودتان گرفته بودید و نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید. البته در این اتفاق حکمتی نهفته  است؛ ونوس دوست داشتنی و کیوان رودرروی هم قرار می‌گیرند و این حادثه مانع این می‌شود که شما به رضایت کامل برسید. اما از طرف دیگر ونوس از عطارد انرژی می‌گیرد و بر مقاوت و پایداری شما می‌افزاید.

خرداد: حالا که تعطیلات آخر هفته تمام شده است، شما دوست دارید از دور هم جمع شدنهای دوستانه لذت ببرید، اما شاید این کار به آن سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاید می‌خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید، یا شاید هم می‌خواهید به مسئولیتهای انجام نشده‌تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کارها را انجام دهید. بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستانتان نیز انرژی خواهید داشت.

تیر: الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

مرداد: شاید امروز کمی ‌احساس ناراحتی و آشفتگی بکنید، به خصوص اگر به خاطر روابط دوستانه خیلی سخت کار کرده باشید. حتی اگر تازگیها در کارتان پیشرفت هم کرده باشید، ولی از اتفاقات نه چندان جالبی که روی داده نیز آگاه هستید. شما واقعا خسته شده‌اید  و وسوسه می‌شوید که به شکستان اعتراف کنید. اما این کار را نکنید!! مدتی است که شما تحت فشارهای سنگینی بودید و حالا بهتر است صبر کرده و ببینید کارهای که قبلا انجام دادید به کجا رسیده است.

شهریور: یکی از فصلهای زندگی شما رو به پایان است، البته این کتاب به این زودی‌ها تمام نمی‌شود!! هم اکنون شاید بهترین استفاده از انرژی تان این باشد که یک پروژه سازنده را شروع کنید، حتی اگر فکر کنید نمی‌توانید آن را  به اتمام برسانید. در حالیکه به تغییراتی که برای بهتر کردن زندگی تان بدانها نیازمندید فکر می‌کنید، تغییراتی هم که اخیرا در خانه و در محل کارتان ایجاد کرده اید را ارزیابی کنید. الان اصلا نگران مشکلات بزرگتر نباشید؛ فقط روی بخشی از جنبه‌های زندگی تان که به آسانی مدیریت می‌شوند، تمرکز کنید.

مهر: این ماه شما با تجربه احساسی بدی که با یکی از دوستان صمیمی‌و یا یکی از افراد خانواده تان داشتید درگیر بودید. وقتی که شما تشخیص داید به نیازهایتان بی توجهی شده است، تا آخرین لحظه همه چیز رو به بهبود و بهتر شدن می‌رود. متاسفانه این اتفاق مثل یک زنجیره کامل و آشنا نخواهد بود. اما به طور کامل نیز تمام نمی‌شود. پس برای ایستادگی کردن در برابر چیزهایی که خیلی برایتان مهم هستند هنوز دیر نشده است.

آبان: امروز صرفا قصد و نیت شما حرف اول را می‌زند. یک بار که آستینهایتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنید، خیلی راحت می‌توانید حرفهایتان را عملی کنید. باوجود این شما مورد آزمایش هم قرار می‌گیرید. آیا شما انقدر به خودتان اطمینان دارید که از تصمیمی‌ که جدیدا گرفته اید دفاع کنید؟! خوشبختانه بهرام یعنی سیاره بختتان به نفع شما مبارزه می‌کند. قوی باشید؛ شما به پیروزی نهایی نزدیک شده اید!!

آذر: شما نباید خیلی انرژی تان را تلف کنید و باید آن را ذخیره کنید، به خصوص اگر هفته واقعا سخت و پرکاری را پیش رو داشته باشید. در نهایت غلبه کردن بر هیجانات تجریبات اخیر امکان پذیر است، اما بهتر است که آگاهانه از حجم و میزان آن بکاهید تا بتوانید تعادل و آرامش خود را بازیابید. به یاد داشته باشید، الان کمتر بهتر از بیشتر است!!

دی: امروز فروخوردن خشمتان می‌تواند سبب خوشبختی و موفیقتان شود، اما ناآگاهانه حرف زدن نیز می‌تواند باعث ناراحتی و مشکل شود. با این حال تغییر دادن دیدگاهتان می‌تواند به تبدیل کردن احساسات منفی به مثبت کمکتان کند. بهرام بی باک و ستاره جنگ از کیوان یعنی سیاره بخت شما حمایت می‌کند و شما را قادر می‌سازد که به خاطر موفقیت لذت و خوشی را به تاخیر بیندازید. شما به اهدافتان خواهید رسید، حتی اگر بیشتر از تصور شما طول بکشد. و وقتی این اتفاق افتاد به اندازه کافی برای استراحت کردن و جشن گرفتن زمان دارید.

بهمن: شما در مراحل آخر آماده سازی به سر می‌برید، اما قبل از اینکه واقعا تشخیص بدهید که چه چیزهایی را آماده کرده اید باید ماه‌ها وقت صرف کنید. احتمالا برای ایجاد کردن برنامه‌های جدید و یا تکمیل کردن کارهایی که قبلا انجام داده‌اید، خیلی دیر شده است. حالا بهترین ریسک برای شما این است که وابستگی‌هایتان به آینده را رها کنید، چرا که کسوف ماه برج دلو در روز  دوشنبه قرار است، تغییراتی که شما آنها را متوجه نمی‌شوید تسریع بخشد.

اسفند: امروز به جای کار کردن و یا به تنهایی بازی کردن، روش خود را تغییر داده و با افراد دیگر و در جمع باشید. با ملحق شدن به یک گروه اجتماعی می‌توانید از قید و بندها رها شوید، برای اینکه شما نیاز دارید به طور موقت از عمل کردن بر طبق ایده‌های یک یک دوستانتان آزاد شوید. بحث در این نیست که ایده‌های دو نفره که با شور  و مشورت حاصل شده برای شما خوب عمل نمی‌کند؛ این روش عالی است! اما حالا شما می‌توانید به جای اینکه خودتان را درگیر روابط خیلی دوستانه کنید، با حل کردن خود در یک گروه سود ببرید.
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 

X