تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین: ممكن است دیگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشید كه دیگر نمی‌توانید بیش از این منتظر بمانید،‌ اما احتمالا از اینكه می‌بینید كه هنوز اندوخته ای از صبر و شكیبایی دروجود شما باقی مانده متعجب خواهید شد. حتی ممكن است فكر كنید دیگر نمی‌توانید هیجانات خود را كنترل كرده و آنها را پنهان كنید،‌ اما این فرصتی است كه بتوانید خود را تغییر داده و از این حالت درآیید و تازه می‌فهمید كه چقدر ریسك كرده اید. در آینده ای نزدیك فرصتی پیدا خواهید كرد كه اشتیاق خود را نشان داده و این بسیار عالی است كه كارت‌های خود را نگه دارید تا زمانیكه وقت آن برسد كه ورق‌های خود را رو كنید.
 
اردیبهشت: امروز ممكن است نتیجه بررسی‌هایی كه اخیرا در موردی انجام داده اید را دریافت كنید، و می‌فهمید كه موفقیت شما در این مورد اخیر خیلی بیشتر از موارد قبلی است كه تا به حال با آن مواجه بودید. رسیدگی و بررسی واقعی اكنون این گونه است كه چگونه از این اوضاع به نفع خود استفاده كنید، و زمانیكه فرصت آن پیش می‌آید آن را از دست ندهید. این مدت زیاد طولانی نیست، پس از تمام این لحظات استفاده كنید تا موقعی كه دیگران به شایستگی شما اعتراف می‌كنند.

خرداد: یك صدا به شما می‌گوید كه به دنبال آن چیزی كه می‌خواهید بروید، ولی صدای دیگری می‌گوید كه برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی كه انتخاب كرده اید دفاع كنید. با این وجود،‌ شما هنوز نمی‌دانید كه چه كاری درست است. به اضافه، ممكن است مهم نباشد،‌ به خاطر اینكه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست كه شما كدام یك را انتخاب كنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نكنید،‌ صبر كنید تا زمانیكه گرفتگی تان حل شود. فردا می‌بینید كه انتخاب‌های دیگری هم برایتان پیش می‌آید.

تیر: امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌كند كه مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید كه این كار مشكلی برای انجام دادن است، و می‌دانید كه واقعا اثراتی كه بعدها از انجام این كار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش كنید یا اینكه به اندازه كافی تلاش نكنید می‌بینید كه نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل كنید. مسئله اصلی این است كه باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی ‌رها كنید،‌ زندگی خود را بر این اساس بگذارید كه نیازهای كنونی خود را تامین كنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش كنید.

مرداد: در پایان رابطه دوستی شما یك نور جدید به چشم می‌خورد و اگر چه شما كاملا از آن آگاه نیستید و نمی‌دانید قضیه چیست، اما همین كافی است كه لبخندی به لب‌های شما بیاید. شاید شخص جدیدی در زندگی شما پیدا شود یا شاید هم زندگی جدید تان از یك رابطه جدید حیات دوباره می‌گیرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نیاز خواهید داشت كه تصمیم بگیرید كه چگونه خود را به بهترین وجه برای اتفاقات خوبی كه دارد برای تان پیش می‌آید آماده كنید.
 
شهریور: اگر كاری به نظرتان كاملا درست نرسد آنقدر احساس آشفتگی و پریشانی می‌كنید كه به سلامتی تان ضربه خواهد زد. امروز،‌ ممكن است با تصمیمی‌كه مربوط به روش و شیوه زندگی تان است در كشمكش و تقلا باشید. و نگران این هستید كه آیا دارید اغراق می‌كنید یا به اندازه كافی تلاش نمی‌كنید. با وجود این، تمایل كنونی شما ممكن است باعث شود بیش از حد تاوان كارتان را دهید، در نهایت ممكن است به خاطر این احتیاط وسواس گونه خود اشتباه كنید.

مهر: ممكن است امروز نسبت به موضوعی قضاوت صحیحی نداشته و تصمیمی ‌بگیرید كه زیاد عملی نباشد. خوشبختانه، اكنون مجبور نیستید كه به خاطر این رفتار غیر معقولی كه امروز در پیش گرفته اید بهای سنگینی بپردازید. كلید اصلی جستجو و بررسی‌ها این نیست كه امروز زیاد مفید و موثر باشید، بلكه سعی كنید كمی ‌تفریح كنید. شما بعدها وقت كافی برای انجام دادن وظایف تان خواهید داشت. اما در این لحظه بهتر است كه به جای اینكه كار سخت و طاقت فرسا را انتخاب كنید كمی‌ تفریح كنید و ذهن تان را از درگیری‌های كاری آزاد كنید.
 
آبان: ممكن است امروز كمی ‌وقت داشته باشید، كه به شما اجازه می‌دهد كه به خاطراتی كه در ذهن دارید برگردید و به آنها فكركنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییكه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید كه تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم كرده و ببینید كه در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یك موقعیت مشكل ، یك دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش كردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

آذر:
با وجود اینكه شما قادر به این هستید كه امروز به سرعت پیش بروید بدون اینكه لطمه ای به كارتان بزند، اما احتمالا از اتفاقاتی كه ممكن است در طی روزهای آینده بیفتند اطلاع ندارید. بعضی چیزها نیاز به تغیر و تحول دارند؛ شما نمی‌توانید همه چیز را به همان روال گذشته نگاه دارید. به جای اینكه منتظر باشید كه تمام موانع سر راه شما ویران شوند، سعی كنید بعضی از پیچیدگی‌ها و دشواری‌های راه خود را رفع كنید تا باز هم فرصت انتخاب كردن داشته باشید.

دی: امروز چیزی به ذهن شما می‌رسد، ‌و به شما اجازه می‌دهد كه خود را در راه جدید و متفاوتی ببینید. این اتفاق ممكن است برای افزایش اعتماد به نفس شما خوب باشد، اما اعتماد به نفس تازه بدست آمده شما ممكن است زیاد طولانی مدت نباشد مگر اینكه شما برنامه‌ها و نقشه‌های خود را به عمل درآورید. شما نیازی به این ندارید كه دنیای خود را در آتش بریزید. تنها به این نیاز دارید كه با خودتان پیمان محكمی ‌ببندید كه به بهترین وجه ممكن برای رسیده به اهداف تان تلاش كنید.

بهمن: ممكن است شما قادر به دیدن این نباشید كه دور و اطرافتان چه خبر است، اما می‌دانید به نقطه ای رسیده اید كه نقطه شروع تغییر و تحول است. تصمیمی‌كه امروز می‌گیرید، می‌تواند تاثیر مستقیمی ‌در روزها و هفته‌های آینده شما داشته باشد. به دقت به ندای درونی خود گوش دهید و به شعور و عقاید خود اعتماد كنید. اما سپس افكار منطقی خود را كنار بگذارید و مستقیما از آنچه كه قلب تان می‌گوید پیروی كنید.

اسفند: شما به یك روز مرخصی واقعی نیاز دارید كه در آن هم بتوانید اعصاب خود را تسكین ببخشید و هم اینكه از نظر روحی خود را تقویت كنید. اما به جای اینكه وقت خود را در اینترنت تلف كنید یا به تماشای تلویزیون بنشینید، این تعطیلی را برای یك آرامش و استراحت واقعی اختصاص دهید. می‌توانید این كار را در خانه و یا در طبیعت انجام دهید. به جای اینكه به رویاهای دیگران گوش دهید، به نیروی تخیل خود اجازه دهید خودش رویاپردازی كند و تصوراتی را برای خود ایجاد كند. اگر شما بخواهید كه آنها را به واقعیت تبدیل كنید،‌ اول باید آنها را در ذهن خود خلق كنید.
 
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 

X