تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین: امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا كه ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌كند. اما مسئولیت‌هایی كه دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌كشند. همان قدر كه شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست كه به وظایفی برگردید كه به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شكایت كردن هدر ندهید كه چقدر كار دارید، فقط كارتان را شروع كنید. بعدها احساس آرامش خواهید كرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

 

اردیبهشت: امروز ناگهان در یك لحظه شما از آینده‌ای كه همیشه از شما دوری می‌كرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید كه آن كلید راهنمایی كه شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌كردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد كه همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یك موقعیت دلسرد كننده را مدیریت كنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی كه ببینید در راهی كه قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

 

خرداد: ممكن است مستقل بودن در محل كار با محدود كردن تعلقات خانوادگی كنار هم قرار بگیرند، و شما را در میان راه تنها بگذارند. معمولا، شما می‌خواهید كه مراقب موقعیت شخصی خود باشید، و امروز رهبری كردن برای شما بسیارهیجان انگیزمی‌شود. به یاد داشته باشید كه آزادی تازه بدست آمده شما به معنی سودمندی بیشتر برای شما نیست، مگر اینكه شما آرامش را در خانه تان برقرار كنید. پس عجله نكنید، به خاطر اینكه چمن ها در جای دیگری سبزتر خواهد شد و این به این معنی است كه در جای دیگری كه انتظارش را نداشتید سود خواهید برد.

 

تیر: تمایل شما برای امتحان یك ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فكر در یك لحظه آنقدر شدید خواهدشد كه باعث می‌شود شما فكركنید هر چیزی ناممكنی، ممكن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا كه دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد كه به شما یادآوری می‌كند كه شما آنطور كه دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینكه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل كنید تا عملی شوند، و سپس برای اینكه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی كنید.

 

مرداد: امروز یك رابطه بسیار مهم شما ممكن است دچار مشكل شود چرا كه دوست یا همسر شما عصبی شده و تعادل خود را از دست می‌دهد. شاید اوچیزی بگوید كه شما را متعجب و شگفت زده كند،‌ اما راه حل این مشكل برهم زدن این رابطه نیست. با وجود اینكه شما فكر می‌كنید كه هه چیز استوار و پایدار است، اما امروز می‌بینید آنها اینطور نیستند. به جای اینكه فقط روی نیازهای خود تمركز كنید، به یاد داشته باشید كه اگر به دیگران اجازه دهید كه نظرات خود را امروز بیان كنند و آنها را بررسی كنید خیلی بهتر از این است كه بعدها كه به نتیجه مطلوب نرسیدید، برگردید و دوباره از آنها نظر بخواهید.

 

شهریور: ممكن است امروز به نظر برسد دیگران زیاد قابل اطمینان كردن نباشند چرا كه آنها در نگهداری اسرار زیاد متعهد نیستد برخلاف شما كه بسیار مراقب آنها هستید. شما ممكن است نتوانید براحتی خود را سرگرم كنید به خاطر اینكه انتظارات شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، با وجوداینكه شما فكر می‌كنید آنها زیاد افراطی نیستند. پذیرفتن نقائص دیگران می‌تواند باعث شود همه احساس آرامش داشته باشند و شگفت آور این است كه این كار باعث می‌شود بهره وری و سومندی همه افزایش یابد.

 

مهر: امروز ممكن است اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل كار برایتان رخ دهد، كه باعث شود برنامه ریزی‌های قبلی خود را كنار بگذارید. معمولا این جریان اتفاقات شعور كسی را بالا نمی‌برد پس تلاش نكنید كه به برنامه‌های قدیمی خود بچسبید. با وجود اینكه شما دوست دارید كه اجازه دهید همه این نگرانی‌ها از شما جدا شوند، یك سری جدید اتفاقات ممكن است به سرعت رخ دهند،‌ و به شما اجازه می‌دهند كه زود تر آن كه انتظارش را داشتید به نتیجه برسید.

 

آبان: امروز برای اینكه بیان كنید كه در قلب تان چه می‌گذرد ممكن است آسان ترین راهی نباشد كه شما انتخاب كرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌كند آن چیزی كه شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما كمی پر سر و صدا و سركش باشید، دوست دارید كه اكنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه كمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید كه این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

 

آذر: امروز شما كمتر از آن چیزی كه به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها كنترل دارید كه به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان كردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عكس روی شما داشته باشد، همچنانكه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما كمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را كمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد كرد كه شما نیز انسان هستید.

 

دی: زمانی به نظر می‌رسد هر چیزی آن طور كه باید، انجام می‌شود، ‌اما در لحظه بعد به این نتیجه می‌رسید كه زندگی شما دارد از هم می‌پاشد. خوشبختانه،‌ شما عقیده روشن و صریحی درباره اینكه كجا باید بروید دارید،‌ حتی با وجود اینكه بعضی اوقات دنیای اطراف‌تان بی ثبات است. شما هنوزاحساس استواری دارید كه به شما كمك می‌كند تا خود را در این دنیای ناپایدار استوار و محكم نگه دارید. از عقیده خود دست برندارید. تصویری از هدف‌تان در ذهن داشته باشید و زمانیكه احساس می‌كنید درهم شكسته‌اید از آن برای تحقق رساندن رویاهایتان استفاده كنید.

 

بهمن: ممكن است شما هوس كنید كه روی یك راه آهن پر پیچ و خم مخصوص كودكان بروید؛ به خاطر اینكه اعتماد به نفس شما ناگهان بلندپروازی می‌كند و بعدا درهم می‌شكند، فقط به خاطر اینكه شیب بعدی را با نیروی بیشتری بالا برود. سخت است كه یك مكان محكم و استوار روی جاییكه ایستاده‌اید پیدا كنید و بتوانید بفهمید كه الان كه هستید. شك نكنید؛ الان زمان خوبی برای تغییر و تحول است و به جای اینكه تلاش كنید تا روی نقطه‌ای بایستید تا از آن جان سالم بدر ببرید ، بهتر است كه با تغییرات بوجود آمده كنار بیایید تا زمانیكه آنها به نوبه خود ساكن بمانند.

 

اسفند: بی ثباتی كه این روزها آن را احساس میكنید آنقدر ادامه می‌یابد كه زندگی شما را به چالش خواهد كشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما كاملا آماده نیستید. حتی اگر امروز دیگران شما را مجبور می‌كنند تا مقاصد و اهداف خود را آشكار كنید،‌ اما ایده خوبی نیست كه بیش از آنچه كه می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینكه حس كنجكاوی دیگران را ارضا كرده باشید لازم نیست داستان سرهم كنید. به رویاهایتان توجه كنید و روی آنها متمركز شوید، به خاطر اینكه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌كنند.
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 

X