تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین
امروز قابلیت آن را دارید که چیزهای زیادی به دست آورید، البته تا زمانی که به خاطر لذت و تفریح دست از کار نکشید. خوشبختانه در حال حاضر عبور از موانع آسان شده است، زیرا ماه به پنجمین خانه ی خود بیانگری در طالع شما وارد شده و از خورشید تابناک در نشانه ی شما پشتیبانی می کند. اما آن چه بیشتر اهمیت دارد عمل کردن به وعده هایی است که داده اید و جست و جوی چیزی که شما را فوراً ارضا نماید خیلی مهم نیست. به دلیل مشکلات تان عوامل محیطی را سرزنش نکنید. فقط به پیامد اعمال تان توجه کنید و همان کاری را انجام دهید که در طولانی مدت بهترین نتیجه را خواهد داد.

اردیبهشت
امروز نمی توانید از مسئولیت هایی که به دوش دارید فرار کنید، اما به جای این که نگران باشید که چگونه قرار است از پس تعهدات کنونی برآیید به این فکر می کنید که چه طور خواسته های تان را ابراز کنید. حس عاشقانه ی تان در جدال مستقیم با عقل عمل گرا قرار گرفته است و باعث می شود که نتوانید کارتان را به درستی انجام دهید. حتی اگر تمایل دارید که اکنون بر اساس احساس تان عمل کنید، نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. اجازه دهید که استرس عاطفی تان به اوج برسد و سپس پیش از این که به عمل برسید فروکش کند.

خرداد
اگر همکاران تان امروز را به یک روز کاری پر مشغله تبدیل کنند بسیار خرسند خواهید شد، زیرا ترجیح می دهید که امروز را در تکاپو بگذرانید. به شکل عجیبی می توانید هوشمندی و فریبندگی تان را به نمایش بگذارید و از این کار به آن کار بپرید. اما به نظر می رسد که امیال سرکش به طور پنهانی در حال پرورش اند، پس زمان را به خاطر کارهای جزیی از دست ندهید. از این فرصت برای ارایه ی یک پیام پر معنی بهره ببرید. اما کمی از انرژی خود را ذخیره نگه دارید، زیرا تا چند روز آینده به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

تیر
نسبت به حس و حال دیگران بسیار حساس هستید و همین باعث می شود که نتوانید به اصل مطلب وارد شوید، به ویژه اگر از واکنشی که دریافت خواهید کرد اطمینان نداشته باشید. اما به جای این که صبر کنید و ببینید چه می شود، بهتر است بدون فکر کردن به شرایط پیچیده ی حاکم وارد عمل شوید. اما این قدر تکانه ای عمل کردن هم سودمند نیست. اطمینان بیش از حد به بی توجهی می انجامد؛ هوشمندانه ترین راهکار کنونی این است که مشکلات فعلی را حل کنید و مشکل جدید درست نکنید.

مرداد
اعمال امروزتان بسیار واضح و مشخص به نظر می رسند، زیرا برج اسد اولین خانه ی شخصیت را در طالع شما روشن می کند. اما با احساساتی درگیر هستید که هنوز کاملاً به مرحله ی بروز نرسیده اند و همین ممکن است باعث شود که کسی درباره ی شما فکر اشتباهی بکند. اما افکارتان تبدیل به یک بار سنگین شده اند، زیرا ناگفته باقی مانده اند. بهتر است آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید، اما قبل از آن ببینید به چه کسی می توانید اعتماد کنید و راز دل تان را به او بگویید.

شهریور
امروز سعی می کنید تا چیزهایی را که دوست دارید پنهان نگه دارید، زیرا نمی خواهید که دیگران بفهمند از چه چیزی خوش تان می آید و از چه چیزی بیزارید. به آسانی می توانید پنهان کردن خواسته های تان را توجیه کنید، زیرا دوست ندارید که به احساسات دیگران لطمه بزنید. اما اوضاع از آن چه به نظر می رسد پیچیده تر است، زیرا ساکت نگه داشتن خواسته های تان مشکل درست خواهد کرد. احساسات تان را محتاطانه با دیگران در میان بگذارید، زیرا به این ترتیب حس تعاون و همکاری در دیگران برانگیخته خواهد شد.

مهر
امروز دوست دارید که به همکاران و دوستان تان نشان دهید که چه قدر تحسین شان می کنید، اما ترجیح می دهید که این کار را به شکلی غیر احساسی انجام دهید. اما باید بی طرفانه عمل کنید، زیرا وقتی احساسات تان را با دیگران در میان گذاشتید می بینید که آن ها خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردید علاقه و توجه نشان خواهند داد. شاید لازم باشد با حس مبهمی که در خودتان وجود دارد مقابله کنید، به ویژه اگر با کسی مواجه شدید که به شدت واکنش نشان داد. شاید در ابتدا نتوانید آسیب پذیری احساسی خودتان را آشکار کنید، اما هر وقت موفق به این کار شدید احساس راحتی خواهید کرد.

آبان
امروز ممکن است به اتفاقی که از کنترل شما خارج است خیلی سریع واکنش نشان دهید و همین شما را دچار وحشت کند. شاید بگویید که دوست دارید موافق جریان شنا کنید، اما ماه در برج اسد قرار گرفته است و باعث می شود که سازگاری با تغییرات دشوار شود. تا زمانی که تمایل داشته باشید تا به دنیاهای ناشناخته قدم بگذارید با بهترین شگفتی ها روبرو خواهید شد. با رویکردی مثبت به پیشواز چالش های پیش رو بروید و نسبت به تغییر کل مسیر حرکت تان انعطاف پذیر باشید.

آذر
پیدا کردن جفت تان ممکن است برای لحظه ای فریبنده به نظر برسد، زیرا با کسی روبرو می شوید که ایده های بزرگی دارد و توجه شما را به خودش جلب می کند. اما اگر انرژی لبریز شود ممکن است دل تان بخواهد که از آن فرار کنید، اما به احتمال زیاد خیلی از این جهت تلاش نخواهید کرد. مهم نیست که فعلاً چه کار می کنید، گفت و گوهای فلسفی در اطراف تان جریان دارد. خوشبختانه می توانید از ارتباطات تان با دیگران چیزهای ارزشمند زیادی یاد بگیرید. ذهن تان را باز کنید و افق های دید تان را گسترش دهید.

دی
امروز هیچ چیز آن قدرها که به نظر می رسد ساده نیست. اگرچه می خواهید مطابق نقشه و برنامه ریزی پیش بروید، اما متوجه می شوید که دنبال کردن چگونگی وضعیت یک گفت و گوی پیچیده بسیار خسته کننده است. ممکن است به طرز عجیبی احساس خستگی نکنید و دوست داشته باشید که از این موضوع به آن موضوع بپرید. شاید هم خودتان را کنار بکشید و در رویاهای تان گم شوید، طوری که هیچ کس نتواند پیدای تان کند. اما الآن ورق برگشته است، زیرا شما کسی هستید که به دنبال خوشی و شادی است و تمایلی به کار ندارد. بگذارید که اوقات خوش از راه برسد.

بهمن
اگرچه ممکن است نسبت به تغییرات روی باز نشان دهید، اما از طرفی همه ی فکرهای تان را کرده اید و حقایق بیشتر دیگر نمی توانند بر افکار شما تاثیر بگذارند. متأسفانه این سخت گیری از جانب شما می تواند مشکلات را چند برابر کند. اگر اجازه دهید که ترس های پنهان بر شما غلبه کنند نمی توانید به هیچ چیز دست پیدا کنید. بهترین راه برای از بین بردن انرژی منفی قبل از آن که به یک مشکل جدی تبدیل شود این است که دغدغه های تان را با یک دوست مورد اطمینا در میان بگذارید.

اسفند
امروز تمایل دارید که همه را با کار و تلاش بی وقفه ی تان تحت تاثیر قرار دهید، اما این کار می تواند به یک چالش بزرگ تبدیل شود. متأسفانه ممکن است که نیازهای فوری شما با خواسته های اطرافیان تان در تعارض باشد و به این ترتیب تصمیم گیری برای گام بعدی پیچیده تر شود. اما اصلاً دلیلی وجود ندارد که به خاطر راضی نگه داشتن دیگران از خواسته های خود دست بکشید، پس ذهن تان را آرام کنید و به ندای درون تان گوش کنید و برای تان مهم نباشد که دیگران چه می گویند.




تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X