تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
فروردین
امروز عکس العمل‌های آنی‌ شما بیشتر از همیشه است. اینکه به خودتان بگوئید دفعه بعدقبل از عمل فکر می‌کنم آسان است اما برای رسیدن به مقاصد خوبتان باید تلاش مستمر داشته باشید. با این وجود،  کم کردن احساسات آنی‌ شما باعث ایجاد آرامش در اطرافیانتان می‌‌شود.

اردیبهشت
امروز اولویت اول شما پیدا کردن تعادلی بین خودخواه بودن یا به فکر دیگران بودن است. طبع مطبوع تان شما را تشویق می‌کند که امروز فقط به خودتان فکر نکنید. خوشبختانه شما اهمیت برآورده کردن نیازهای خودتان را هم می‌‌دانید. خودتان را درگیر کاری نکنید مگر اینکه آن کار خواسته قلبی تان باشد. با دنبال کردن اصول اخلاقی‌ تان میتوانید به شکل قابل توجهی‌ بخشنده باشید.

خرداد
اگرچه امروز علاقمندید که با هم گروهی‌هایتان همراه باشید اما بایستی برای ایجاد یک تعامل معنادار بین خود و  شخصی‌ خاص در زندگی‌ تان نیز وقت بگذارید. طبیعتاً وقت گذراندن با دوستان لذت بخش است اما اجازه ندهید این لذت گذرا شما را از پرداختن به مسائل اصلی‌ زندگی‌ تان منحرف کند. اولویت‌های خود را شناسایی کرده و با شخص مورد علاقه تان گفتگو کنید.

تیر
از اینکه مسائل کاری شما را از وقت گذراندن با خانواده تان باز می‌‌دارد به راحتی‌ آزرده خاطر می‌‌شوید. با این‌حال اگر بدانید که مجبور به انتخاب نیستید آسوده خاطر می‌‌شوید.  چرا که شما فقط می‌‌بایست بین این دو تعادل برقرار کنید بدون اینکه رنجش خود را به خشم تبدیل کنید. کافی‌ ‌ست که بدانید یک تغییر در رفتارتان می تواند باعث خوشحالی‌ اطرفیانتان شود.

مرداد
شما ممکن است انتظارات زیادی از اینکه دوستی‌هایتان به کجا کشیده میشوند، داشته باشید. تا وقتی‌ که نگرانیهای خود را عنوان نکنید، برنامه‌هایتان به نتیجه نخواهد رسید. بدون اینکه کسی‌ را سرزنش کنید احساساتتان را بیان کنید وگر نه مسائل اصلی‌ با بوجود آمدن اختلافات غیر ضروری در حاشیه می‌‌مانند. روبرو شدن با ترس‌هایتان خیلی‌ ترسناک نیست اگر پذیرای برقراری ارتباط باشید.
شهریور
ممکن است فکر کنید که نیت شما برای دیگران آشکار است و به راحتی‌ احساسات تان را درک می کنند. اما شما همچنان برای اطرافیان تان یک معمّا هستید. لازم است به درون خود بنگرید تا آن اعتقادات عمیق و ریشه ای‌ که مانع بروز احساساتتان می‌‌شوند را دریابید. امروز مهمترین مسائل  تان را بازگو کنید وگرنه امور آنگونه که می‌خواهید پیش نمی‌‌روند. تمایل شما به شفاف بودن به دیگران کمک می‌کند تا شما را بهتر ببینند.

مهر
ایجاد توازن در روابط شخصی‌ تان کمی‌ دور از دسترس است. امروز شما یا یکی‌ از نزدیکانتان درگیر  احساسات ناگفته‌ای می‌‌شوید که مانع صمیمیت می‌‌شود. بازگو نکردن این احساس فقط کار را بدتر می‌کند. متهم کردن دیگران  به کار اشتباه نیز موضوع را حل نمی‌‌کند. با بیان احساس تان،  به جای جست و جو در گذشته قادر به پیدا کردن راه حل خواهید بود.

آبان
گاهی اوقات که احساساتتان اوج می‌گیرد برایتان غیر ممکن است که خونسرد باشید. در حالیکه گاهی وقت‌ها مانند یخ میشوید که از بدتر شدن موقعیت جلوگیری کنید. خوشبختانه دنبال کردن کارهای روتین به شما اجازه می دهد که انرژی عصبی خود را به فعالیتی تبدیل کنید. کافیست خودتان را با کارهایتان مشغول کنید تا پیش بروید.

آذر
ممکن است شما یک آدم رمانتیک و ناامید باشید که در جست و جوی عشق است؛ اما امروز شما  دوستانی پیدا خواهید کرد که فقط اهل تفریح هستند. مطمئنا همنشینی با دوستان خوب ایرادی ندارد، اما این همنشینی آن رابطه صمیمی که به دنبالش هستید نیست. دلسرد و خاموش نشوید. با باز نگه‌داشتن قلبتان سر انجام شخصی‌ که به دنبالش هستید به شما جذب می‌‌شود.

دی‌
امروز سر کارتان بسیار به شما نیاز دارند اما این محبوبیت کاری ممکن است بر شما فشار بیاورد. برای پوشاندن ضعف‌هایتان سعی‌ نکنید دست به کارهایی بزنید که از عهده مسئولیت آنها بر نمی‌‌آیید. با اینکه زیاد وقت گذاشتن برای کارها منطقی‌ به نظر می‌‌آید اما ممکن است شما را خسته کند و نتوانید کارهایتان را تمام کنید. در عوض، میانه رو باشید تا بتوانید وقت بیشتری با افراد مورد علاقه تان بگذرانید.

بهمن
امروز ممکن است تلاش شما برای از سر گرفتن سفری که قبلا برنامه ریزی شده قدم گذاشتن بر زمینی‌ ناپایدار باشد. حتی ممکن است شما نگران برنامه‌های سفری باشید که بهم خورده است. با این حال اجازه ندهید نگرانی های غیر منطقی‌ تان مانع تصمیم‌گیری تان شود. حتی اگر آماده اید که ساک‌های تان را ببندید و راه بیفتید، قبل از پا گذاشتن در این مسیر گزینه‌های دیگر را هم در نظر بگیرید.  

اسفند
خیره شدن به ترس‌های عمیق تان ممکن است به نظر شما جالب نباشد اما مسائل احساسی‌ شدید خود را به شکل‌های مختلفی‌ نشان می‌‌دهند. امروز ممکن است با یک شریک صمیمی درگیر کشمکش شوید. اما یکی‌ از فواید تعامل با شخص مورد علاقه تان کشف بخش‌های پنهان وجودتان است.  اگر جرات کاوشگری در نا شناخته‌ها را داشته باشید، میتوانید با تاباندن نور آگاهی‌ بر سایه‌ها‌، گنجهای نهفته خود را آشکار کنید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X