تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

  
فروردین
امروز از این که به خودتان کمی‌ استراحت بدهید احساس نگرانی می‌کنید، چون که از نظر خودتان کار مهمی‌ انجام نداده اید که سزاوار این استراحت باشید. به همین دلیل، به جای اینکه با دوستان تان تفریح کنید خودتان را درگیر کار‌های تان کرده اید. البته این روحیهی وظیفه شناسی‌ شما قابل تحسین است، اما مهم است که کمی‌ به خود استراحت داده و از نتیجه ی کارهایی که تا الان انجام داده اید لذت ببرید. کمی‌ برای خودتان وقت بگذارید، در لحظه زندگی‌ کنید و خوش بگذرانید تا از زندگی‌ تان لذت ببرید.

اردیبهشت
شاید امروز تصمیم گرفته باشید که کارهای مفید انجام دهید، ولی‌ حس بازیگوشی تان به شما می‌‌گوید که تفریح کنید و خوش بگذرانید. اکنون احساسات تان اوج گرفته است و شما این امکان را دارید تا این احساسات را ارضا کنید؛ به همین دلیل کسی‌ نمی‌‌تواند شما را از دسترسی‌ به این شادی دور کند. ازاینروی، دلیلی‌ نداردکه خودتان را از چنین تجربه لذت بخشی محروم کنید. به جای اینکه بخت واقبال خود را زیر سوال ببرید، سپاسگذار برکات امروزتان باشید.

خرداد
امروز برای شما روز بسیار خوبی است، نیازی ندارید که از چوب جادویی تان استفاده کنید و یا طلسمی را زمزمه کنید تا کارهای تان مطابق میل تان پیش برود. حتی برای بر آورده کردن آرزو‌هایتان لازم نیست خیلی‌ تلاش کنید؛ شرایط امروز شما مانند برنده شدن بلیط بخت آزمایی است بدون این که انتظارش را داشته باشید. خود را از هر گونه فکر منفی‌ رها کنید و به استقبال خوشبختی‌ بروید. کارهای عادی و روزمره ی خود را امروز رها کرده و به فردا موکول کنید. بیرون بروید و وقت تان را به خوشی‌ بگذرانید چرا که امروز همه چیز بر وفق مرادتان است و زندگی‌ به شما لبخند می‌زند.

تیر
خصلت تان به گونه‌ای است که احساسات تان را خیلی‌ بیان نمی‌کنید اما امروز ممکن است کمی‌ متفاوت عمل کنید و پا را فرا تر از محدوده ی همیشگی‌ تان بگذارید. شاید با خود فکر کنید که مراقب هستید اما بدانید که اکنون نیاز شما به تخلیه ی احساسات تان اوج گرفته است و آماده اید تا کمی‌ هیجان را تجربه کنید. اگر چه موقعیتی که شما الان در آن هستید شاید برای تان غیر منتظره به نظر برسد، ولی‌ بدانید که همیشه چنین موقعیتی برای تان به وجود نخواهد آمد. مطمئن باشید که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

مرداد
امروز تقریبا غیر ممکن است که اطرافیان تان بتوانند شما را از خوش گذراندن باز دارند، از طرفی‌ شما خودتان هم نمی‌‌توانید مانع شوید. امروز خبر خوش برای شما این است که یک شانس فوق العاده دارید که باعث می‌‌شود به عشق، پول و تأییدی که در جست و جویش بودید برسید.  خبر بد برای شما این است که تجربه‌های شگفت انگیزی که امروز سر راه تان قرار خواهند گرفت ممکن است خیلی‌ دوام نداشته باشند. به دنبال سحر و جادو نباشید، در عوض سعادت خود را دنبال کنید و اجازه دهید تا قلب تان سرشار از شادمانی شود.

شهریور
پاداش خلاقیت تان نزدیک تر از آن است که فکرش را می‌کنید، فقط کافی‌ ‌ست اولویت‌ها را مشخص کنید و مهمترین مسائل را در نظر بگیرید. خوشبختانه، این که کمی‌ خوش بگذرانید می‌‌تواند بخشی از این پاداش باشد. نگران این هستید که احساسات تان بر گرفته از رویاها یتان باشد نه واقعیت ها، با این حال باز تلاش می‌کنید تا آنها را به هر شکل ممکن بیان کنید. با اینکه در حالت عادی احساسات تان را ابراز نمی‌کنید، اما این بار مطمئن هستید که بیان احساسات تان می‌‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی برای تان خلق کند. بهتر است قبل از این که فرصت را از دست بدهید دست به کار شوید.

مهر
امروز احساس می‌کنید که غرق شادی هستید و هیچ چیز ناخوشایندی برای تان پیش نخواهد آمد. خیلی‌ برای تان مهم نیست که چه اتفاقی‌ می‌‌افتد چون که امروز شما می‌‌توانید کار بزرگی‌ انجام دهید حتی اگر بهترین لوازم مورد نیاز برای انجام آن کار را نداشته باشید. بهتر است امروز در احساسات تان زیاده روی نکنید و بیش از اندازه برای امورات غیر ضروری خرج نکنید چراکه ممکن است فردا که از خواب بیدار می‌‌شویداز این همه افراطگری خودتان احساس پشیمانی کنید. خوش بگذرانید اما میانه رو باشید.  

آبان
اگر چه ممکن است نتوانید خود را از تعهدات گذشته رها کنید هنوز می‌‌توانید راهی‌ را پیدا کنید که امروزتان را دلپذیرتر بسازید. حتی در یک موقعیت سخت هم اهداف دراز مدت تان عالی‌ به نظر می‌‌رسند. شما بایستی هر کاری که باعثمی‌‌شود احساس بهتری به خودتان پیدا کنید انجام بدهید چرا که پاداش این کار را به دست خواهید آورد. از خطر کردن نترسید، ابراز تمایلات قلبیتان می‌‌تواند در رسیدن به اهداف تان کمک تان کند.

آذر
امروز ممکن است به هر کجا که نگاه می‌کنید موقعیتهای بی‌نظیری را ببینید. شما با روحیه مثبت خود حتی می‌‌توانید دیگران را تحت تاثیر قرار بدهید و آنها را از افسردگی در بیاورید. برای آنها سخت خواهد بود که در حضور شما نا امید باشند. امروز ممکن است افراد زیادی در جستجوی شما باشند نه برای تنبیه کردن شما بلکه برای شادی و خوش گذرانی. از این فرصت موقتی ولی‌ خوشایند لذت ببرید.

دی‌
امروز خوش بینی‌ شما به اوج می‌رسد ولی‌ افراط در این موضوع می‌‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. همه‌چیز خیلی‌ خوشایند به نظر می‌رسد ولی‌ هنوز ممکن است آن گونه که شما انتظار دارید نباشد. امروز از خودتان راضی‌ هستید و این امر باعث می‌‌شود کمی‌ از فشارهای زندگی‌ روزمره تان کاسته شود. دیگران از حمایت شما قدردانی می‌‌کنند و طبیعت بلندپرواز شما را می‌‌ستایند. امروز تقریبا همه می‌‌خواهند به شما کمک کنند و شما هم آن قدر دانا هستید که اجازه این کار را بدهید.

بهمن
تمام اتفاقات مثبت برای تان در حا‌ل وقوع هستند گرچه ممکن است دیگران همه ی این اتفاقات مثبت را نبینند. با این که تمام این اتفاقات در نا خوداگاه ذهن شما رخ می‌‌دهند اما شما میتوانید همه آنها را به شکل واقعی‌ ببینید. مراقب باشید که این خوش بینی شما را گمراه نکند که نتوانید نقاط مشکل آفرین را ببینید. همکاران تان ممکن است بخواهند برنامه‌ها ی تفریحی‌شان را با شما در میان بگذارند و شما هم بدون تردید آماده پیوستن به آنها هستید. به یاد داشته باشید گاهی بله گفتن خیلی‌ راحت است حتی اگر کار‌هایی‌ برای انجام دادن داشته باشید.

اسفند
امروز حتی سخت‌ترین مسائل ممکن است برای تان آسان شوند بدوناینکهشماتلاشزیادیکردهباشید . شما می‌‌توانید با یک سازش ساده از به اوج رسیدن یک مشکل اساسی‌ جلوگیری کنید. گر چه قرار نیست تمام مشکلات تان به سادگی‌ از بین بروند. ابرهای باران زا گاهی ظاهر می شوند تا به شما لذت یک آفتاب دلپذیر را یادآوری کنند. از خوش بختی تان لذت ببرید چرا که مسئولیت‌ها در آینده نزدیک به سراغ تان می‌‌آیند.


تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ


X