تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین
از این که چه اتفاقی‌ قرار است برای تان بیفتد مطمئن نیستید، به همین دلیل به هر جا که نگاه می‌کنید فرصت‌های نا شناخته ای را می‌بینید. متاسفانه، شما آن قدر فرصت ندارید تا به همهیاین موقعیت‌های جذاب رسیدگی کنید. بنا بر این، برای این که شاد باشید بهتر است اول اولویت‌های خود را شناسایی کنید. امروز به نفع تان استکه سرعت انجام کارهای خود را کم کنیدو همچنین میزان فعالیت تان را کاهش دهید؛ در این صورت نظم بخشیدن به کارها برای تان آسان تر خواهد شد. اگر خودتان را خیلی‌ خسته کنید ممکن است نتوانید کاری را که شروع کردید به پایان برسانید. برای این که تغییری در کارهای تان ایجاد شود، به جای فکر کردن به کمیت، کیفیت کارتان را در نظر بگیرید.

اردیبهشت
اگر چه به خاطر تصمیمات اخیر اعتماد به نفس تان بالا رفته است اما برای شروع یک کار تازه امروز خیلی‌ اشتیاق ندارید. این به خاطر نگرانیشما از ابهامات پیش رونیست بلکه به این دلیل است که فکر می‌کنید اگر الان به خودتان زمان دهید و با سرعت کمتری به کارهایتان رسیدگی کنید، فرصت رسیدن به موفقیت بهتری را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که دلیلی‌ ندارد به خاطر برنامه‌ های دیگران مضطرب  شوید بلکه خودتان باید برای کارهایتان سرعت مشخصی‌ را تعیین کنید و بر طبق آن پیش بروید.

خرداد
به نظر می‌رسد امروز همه از اینکه چه کارهایی را می‌‌توانید انجام دهید انتظارات غیر واقعی‌ از شما دارند، و شما هم با آنها وارد بحث نمی‌‌شوید. البته شما نمی‌‌خواهید با بیش از اندازه کار کردن خودتان را خسته کنید، چرا که می‌‌دانید انجام بعضی‌ کارها در مهلت مشخص شده غیر ممکن است. شاید بیان این مساله از سوی شما کمی‌ غیر عادی به نظر برسد اما اگر این کار را انجام دهید باعث راحتی دیگران هم می‌‌شوید. فقط مراقب باشید این موضوع را به یک داستان بزرگ تبدیل نکنید. صادقانه به همه بگویید که از پس چه کارهای بر می‌‌آیید. بیان ضعف‌هایتان کمی‌ سخت است ولی‌ در دراز مدت به نفع تان خواهد بود.

تیر
شما معمولا نسبت به محدودیت‌هایتان کاملا آگاه هستید اما امروز ممکن است برای رضایت خودتان مسئولیت کارهایی را به عهده بگیرید که خارج از توان تان باشد. متاسفانه این تصمیم برای راضی‌ شدن تان کافی‌ نیست مخصوصا اگر موانع پیش بینی‌ نشده باعث ایجاد وقفه در کارتان بشود. اما نباید خودتان را دست کم بگیرید. خیلی‌ درگیر این که کارهایتان را حتما سر وقت تمام کنید نباشید بلکه بهتر است به کیفیت انجام کار فکر کنید. کیفیت را قربانی سرعت العمل نکنید.

مرداد
امروز کمی‌ ساکت تر شده‌اید ولی‌ خوشبختانه کسی‌ جز خودتان متوجه این موضوع نمی‌‌شود. همکاران تان همچنان شما را فردی مثبت و مسئولیت پذیر می‌‌بینند و معتقدند که شکست ناپذیر هستید حتی اگر حس واقعی خودتان چیز دیگری باشد. البته بهتر است الان درباره ضعف‌هایتان صحبت نکنید. دلیلی‌ برای نشان دادن نقطه ضعف تان وجود ندارد مگر این که چاره ی دیگری نداشته باشید. اگر تا چند روز دیگر احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید و تمرکزتان بر روی این موضوع باشد که چگونه به بهترین شکل عمل کنید شانس رسیدن به موفقیت تان را بالا می‌‌برید.


شهریور
ممکن است تصویر مشخصی‌ از این که به کجا می‌خواهید بروید در ذهن تان داشته باشید ولی‌ نمی‌‌توانید راهی‌ را پیدا کنید که سریع تر شما را به مقصد تان برساند. همه راه‌هایی که پیش رو دارید پر پیچ و ‌خم تر از آن چیزی هستند که ترجیح می‌دهید. خوشبختانه هر مسیری راکه انتخاب کنید با قدم نهادن در آن راه برایتان هموارمی‌‌شود. گاهی بهترین روش میتواند این باشد که منطقی‌ترین راه را انتخاب کنید بدون اینکه بیش از اندازه نگران درست بودن انتخاب تان باشید. ممکن است راه‌های مختلفی‌ برای رسیدن به مقصد تان وجود داشته باشد ولی‌ فراموش نکنید که از هر راهی‌ می‌روید از مناظر اطرافش لذت ببرید.

مهر
امروز توهمات و واقعیت‌های زندگی‌ در هم پیچیده اند طوری که نمی‌‌توانید به راحتی‌ آنها را از هم تشخیص بدهید. جالب این است که شاید این کار خیلی‌ هم اهمیت نداشته باشد چرا که تصورات شما قابلیت تبدیل شدن به واقعیت را دارند به شرطی که به خودتان ایمان داشته باشید. گاهی با ایمان بیش از اندازه به تحلیل‌های تان باعث بوجود آمدن محدودیت برای خود می‌‌شوید که شما را از رسیدن به بالاترین قابلیت‌هایتان باز می‌‌دارد. خوشبختانه کمی‌ خیال پرداز بودن بد نیست چرا که می‌‌تواند در واقعیت بخشیدن به رویا‌هایتان موثر باشد.

آبان
امروز ممکن است احساسات تان آرام بگیرند به طوری که بتوانید برای انجام کارهای انجام نشده تان تمرکز داشته باشید. اما این تغییر در هدف مند شدنتان لزوماً به این معنا نیست که عمل کردن کار آسانی‌ شده باشد. برای انجام کارهایی که در نظر دارید باید خیلی‌ بیشتر تلاش کنید. به همان اندازه که هدف‌های خیلی ‌بلند پروازانه در شماایجاد انگیزه می‌‌کنند می‌‌توانند خیلی‌ زود هم باعث ایجاد ناامیدی در شما بشوند به طوری که از رسیدن به آنها دست بکشید. به یاد داشته باشید که رویاها آرزوهای قلبی تان هستند پس اجازه ندهید محدودیت‌های ذهن تان بین شما و موفقیت مانع شوند.

آذر
امروز این امکان را دارید که بیشتر به کارهای تان برسید، فقط کافی‌ ‌ست آستین‌های تان را بالا بزنید و دست به کار شوید. همین که شروع به کار کنید همه چیز رو به راه خواهد شد. زمان را برای فکر کردن بیش از اندازه به کارهای تان هدر ندهید؛ فقط کارتان را انجام دهید. معمولا منطق لازمه هرگونه تصمیمگیری است اما درمورد شما این موضوع باعث ایجاد سردرگمی می‌‌شود. به جای اینکه فرصت را از دست بدهید و انتخاب‌های خود را توجیه کنید، دستبهکار شوید. فراموش نکنید،  آنچه که انجام می‌دهید مهم است نه آنچه که می‌‌گویید.

دی
امروز احتمالا بین دو طرز فکر مانده اید. به خوبی می‌‌دانید که اگر بر طبق برنامه‌های بزرگی‌ که دارید قاطعانه عمل کنید، به نفع تان خواهد بود. اکنون مهارتی که در سازماندهی دارید به کمک شما می‌‌آید، و باعث می‌‌شود که پیشرفت قابل توجهی‌ داشته باشید. همچنین، شما به خوبی می‌‌دانید که اگر کارهای زیادی را با سرعتبالا انجام دهید به درد سر خواهید افتاد. مسلما بنا نهادن یک خانه روی زمین سست نتیجه مثبتی نخواهد داشت، پس بهتر است عجله نکنید و خانه تان را روی زمین محکم بنا کنید.  

بهمن
امروز دوستان و اطرافیان تان مشتاقانه شما را تشویق می‌‌کنند. با این وجود لازم است که شما خودتان هم دید درستی‌ نسبت به آن چه می‌خواهید انجام دهید داشته باشید، وگر نه‌ در این مسیر زود دلسرد می‌‌شوید. از این که دوستان تان به شما روحیه مثبت می‌‌دهند احساس خوبی دارید، اما این موضوع ممکن است به قدری اعتماد به نفس تان را بالا ببرد که بخواهید با چالش‌های زیادی رو به رو شوید. اگر با احتیاط پیش بروید شرایطی که امروز به نظر شما عالی‌ است در آینده ممکن است خیلی‌ بهتر هم بشود. در حال حاضر، به دیگران نشان دهید که قدردان حمایت ‌شان هستید.  

اسفند
اساسا دلسوزی شما یکی‌ از مهم ‌ترین نقاط قوت شما است، اما این ویژگی‌ امروز می‌‌تواند مانع مفید بودن تان شود. به خاطر احساس مسولیتی که دارید می‌خواهید تقریبا به همه کمک کنید، اما بدانید که این امر غیر ممکن است. با این حال، خودتان را به زحمت می‌‌اندازید تا بتوانید بیشتر از آن چه که در توان دارید به دیگران کمک کنید. بهتر است برای خود حد مشخصی تعیین کنید تا بتوانید به کسانی ‌که واقعا نیازمند کمک تان هستند کمک کنید. فراموش نکنید که مرز مشخصی ‌بین قدیس بودن یا شهید بودن وجوددارد.



تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X