تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین
شاید امروز فکر کنید که هر چیزی ممکن است و اصلاً برای تان مهم نیست که دیگران اهداف تان را سرکشانه بخوانند. اگرچه افکار مثبت نقش مهمی در تقویت فرصت هایی که برای موفقیت دارید بازی می کنند، اما ممکن است اهداف جاه طلبانه شما را از مسیر منحرف کنند. مسئولیت پذیر باشید و قدرت و کمال تان را با پذیرفتن محدودیت هایی که دارید نشان دهید. به کارگیری عقل سلیم و قضاوت صحیح می تواند اشتیاق تان را متعادل سازد و در نهایت کمک تان کند تا به چیزی که می خواهید برسید. اگر کمی از بلندپروازی های خود کم کنید، آن وقت دیگران فرصت پیدا می کنند تا حمایت تان کنند.

اردیبهشت
امروز به هر کجا که نگاه می کنید نیروهای پنهانی ای را می بینید که می توانند مولد تغییرات مثبت باشند، اما دوست ندارید که موقعیت و مقام فعلی خود را به خاطر یک امید دور و دراز که شاید اتفاق بیفتد به خطر بیندازید. خوشبختانه بازگشت خیره سرانه ی خورشید به نشانه ی زمینی شما کافی است تا واقع گرا باقی بمانید. همین که می دانید دقیقاً چه چیزی ممکن است شما را توانمند می سازد، اما در نهایت این تصمیم گیری و پشتکار شماست که شکست یا موفقیت را برای تان رقم می زند.

خرداد
شاید نقشه های زیرکانه ی شما برای آینده در نظر دوستان تان باورپذیر نباشند، اما شما نسبتاً اطمینان دارید که می توانید آن چه را در ذهن تان می گذرد عملی کنید. اما وقتی متوجه شوید که چه قدر تلاش لازم است تا از موضع فعلی خود دفاع کنید بیشتر احتیاط خواهید کرد. بنابراین امروز بهتر است انرژی خود را ذخیره نمایید، اما کاملاً عقب نشینی نکنید. هنوز هم می توانید با در میان گذاشتن بعضی از افکارتان با دیگران به هیجانی که می خواهید دست پیدا کنید، اما باید دیدگاه منطقی خود را حفظ کنید. به تصورات تان اطمینان کنید و نگذارید که کسی آن ها را خراب کند.

تیر
چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید خیلی ناگهانی جلوی چشم جمع قرار گرفته اید. در حقیقت شاید فکر کنید که از پشت دیوار دفاعی خود به بیرون پرتاب شده اید. اگرچه ترشح زیاد آدرنالین در بدن تان موجب ترس و نگرانی شده اما باید آرامش خود را حفظ کنید، مثلاً مراقبه انجام دهید یا ورزش کنید. شاید امروز به راحتی نتوانید وقایع اطراف تان را تغییر دهید، اما مطمئناً این قدرت را دارید که شیوه ی برخورد خود را با شرایط استرس زا تغییر دهید. کمی شوخ طبعی کمک تان خواهد کرد تا این پیچ و تاب های زندگی را رد کنید.

مرداد
ممکن است فکر کنید که بر یک قطار سریع السیر سوار هستید و از هیجان ناشی از آن لذت می برید، اما این لذت پایدار نیست. دل تان می خواهد از فراز و نشیب های زندگی خلاص شوید و مدتی آسوده زندگی کنید. تضاد بین آشفتگی فعلی و آرزوی آرامش می تواند مأیوس کننده به نظر برسد. این حقیقت را بپذیرید که شما فقط یک بار زندگی خواهید کرد و باید از هر لحظه ی آن نهایت لذت را ببرید. گستاخ باشید و فریاد بکشید، دقیقاً مثل یک شیر.

شهریور
ممکن است به خاطر تغییراتی که این روزها به سراغ تان آمده کمی آشفته شده باشید. شاید خودتان هم تعجب کرده اید که چه قدر خوب با فشارهای فعلی کنار آمده اید، اما به خاطر تصمیم مهمی که در پیش رو دارید باید هنوز هم با شرایط دست و پنجه نرم کنید. بهتر است امروز به احساس غریزی تان اطمینان کنید، زیرا بررسی دوباره ی حقایق به این معنی نیست که لزوماً به حقیقت نزدیک تر خواهید شد. اکنون زمان آن است که فقط فکر نکنید، بلکه قاطعانه دست به کار شوید تا رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید.

مهر
تقریباً غیر ممکن است که بخواهید با تمام ماجراهای غیر منتظره ی زندگی تان کنار بیایید. این روزها روابط تان با اطرافیان به طرز ویژه ای به منبع هیجانات شما تبدیل شده اند، به ویژه اگر دوست یا شریکی داشته باشید که شما را به سوی تصمیمات جدید هدایت کند. اما نکته این جاست که چگونه با دیگران صمیمی شوید، اما وابسته نه. عجیب است، اما هرچه آزادی عمل تان بیشتر باشد دیگران هم که در این مسیر همراه تان هستند راضی تر خواهند بود. به دست آوردن چنین استقلالی لزوماً کار ساده ای نیست، اما می تواند پیشرفت غیر منتظره ی قابل توجهی را برای تان به ارمغان آورد. بال های تان را بگسترانید و پرواز کنید.

آبان
طبیعت تان به گونه ای است که به دنبال سختی هستید، اما شاید امروز دل تان بخواهد که از سرعت اتفاقات گیج کننده ی روز پیش رو خودتان را کنار بکشید. اگرچه تجربه ی آرامش و سکون می تواند برای مدت کوتاهی دلپذیر باشد، اما دوباره ذهن شما به همان شیوه ی قبلی نسبت به اتفاقات پاسخ خواهد داد. به جای این که سعی کنید شرایط را عوض کنید تا به آرامش برسید، بهتر است تعادلی را که به دنبال اش هستید با آرام کردن ذهن تان به دست آورید. اما یک باره منتظر معجزه نباشید. درس معرفت را از پروانه بیاموزید؛ دگردیسی زمان می برد.

آذر
بسیار مهم است که جلوی آشفتگی ها را بگیرید تا بتوانید برای رسیدن به اهداف تان بهتر تمرکز کنید. بهتر است طبق برنامه پیش بروید، زیرا اهدافی که انتخاب کرده اید به راحتی دست یافتنی نیستند. اما دلیلی وجود ندارد که چیزی را در برنامه ی فعلی تغییر دهید. به جای تغییر برنامه فقط آن را واقعی تر کنید تا بتوانید به بهترین شکل به آن عمل کنید. برای رسیدن به اهداف دور و دراز باید عقل سلیم را راهنمای خود کنید، اما بدانید که هر گونه شتاب در عمل فقط اوضاع را پیچیده تر می کند. بلندپروازی خوب است، اما باید واقع گرایی را فراموش نکرد.

دی
امروز چنان قدرتی دارید که می توانید خودتان را از دیگران متمایز کنید و راهی پیدا کنید تا افکارتان را بدون هیچ اختلالی سر و سامان دهید. در میان این طوفان کهکشانی می توانید از جانب صمیمی ترین دوستان تان مورد توجه قرار بگیرید، زیرا در این آشفته بازار رویکرد آرام و خونسردانه ای را در پیش گرفته اید. خوشبختانه نیازی نیست که برای دفاع از موضع شخصی و توجیه خود به برنامه و اهداف دیگران لطمه بزنید. این که دیدگاه تان بسیار کاربردی و عملی است تحسین برانگیز است و دیگران می توانند در این اوقات آشفته از عقل و منطق شما نهایت استفاده را ببرند.

بهمن
بهتر است امروز خودتان را به زحمت نیندازید تا دوباره کنترل امور را به دست بگیرید، زیرا هرچه بیشتر تلاش  می کنید متوجه می شوید که شرایط سخت تر می شود. در عوض سعی کنید موافق جریان شنا کنید و باد به هر سمتی وزید شما هم به همان سمت بروید. این استعداد شما برای همه نمایان است، فقط نباید برای جنگیدن با چیزی که تغییرناپذیر است خودتان را خسته کنید. به جای این که به دنبال اهداف دست نیافتنی باشید بهتر است با وضع موجود کنار بیایید.

اسفند
اصلاً دلیلی وجود ندارد که امروز زمان و ثروت تان را به خاطر رویاهای دست نیافتنی به خطر بیندازید، به ویژه اگر اهداف دیگری دارید که دست یافتنی تر به نظر می رسند. برای این که آینده ای دلخواه را برای خودتان رقم بزنید نیازی نیست که مدام به دنبال اهداف دور و دراز باشید. این استعداد شما از این جهت تقویت شده که همیشه بر اساس برنامه و منطق خودتان عمل می کنید و دنباله روی مسیر دیگران نیستید. ایده های خوب هیچ ارزشی نخواهند داشت، مگر این که راهی کاربردی و عملی پیدا کنید تا آن ها را به واقعیت تبدیل نمایید.




تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X