تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین
در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران مثل یک تاکتیک هوشمندانه به نظر می رسد، اما ممکن است شخصی پا به میدان بگذارد و با شما مخالف کند. تنها راه پیش رو این است که دیگران را قانع کنید و به آن ها بفهمانید که در تفسیر شما از حقایق مشکلی راه ندارد. متأسفانه این فقط شما نیستید که تصمیم دارید برای اثبات حرف تان آتش افروزی کنید. برای این که از موضع خود دفاع کنید انرژی تان را بیهوده مصرف نکنید، در عوض از این موقعیت به عنوان فرصتی برای پیشرفت بهره ببرید. اما برای عملی کردن این راهکار باید به نظرات مخالف نیز گوش دهید.

اردیبهشت
امروز این قابلیت را دارید که درعین توجه به دنیای واقعی، از اهمیت دادن به رویاهای تان بازنمانید. این قابلیت شما به دیگران ثابت خواهد کرد که حق دارید خودتان مسیر آینده ی تان را انتخاب کنید. خوشبختانه اطرفیان تان از اهدافی که در سر دارید حمایت خواهند کرد، زیرا دوست دارند عضوی باشند که در تیم برنده شرکت کرده است. اما از قدرتی که دارید نباید سوء استفاده کنید. اگر خواسته های تان ریشه های خودخواهانه داشته باشند، امکان ندارد که بتوانید به مسیرتان ادامه دهید. البته اگر به اندازه ی کافی هوشمندی به خرج دهید و نفع گروه را از نظر دور نکنید، می توانید تا دوردست ها نیز به پیش بروید.

خرداد
امروز به نظر می رسد که تصورات تان به منبع غنی کهن الگوها ـ نمادهای اولیه ـ در ضمیر ناخودآگاه تان دسترسی پیدا کرده اند. می توانید از تصاویر متنوعی که به سطح آگاهی تان راه می یابند راهنمایی بگیرید، فکر نکنید که این راهنمایی یک تمرین منحرف کننده ی ذهنی است. تصاویری که در ذهن دارید موجب می شوند تا انگیزه پیدا کنید و با توجه به احساسات تان دست به عمل بزنید. سعی نکنید که تخیلات تان را سانسور کنید یا آن ها را سرکوب نمایید؛ بگذارید تا این خیالات از ذهن تان بگذرند و قلب تان را لمس کنند.

تیر
می توانید مسیر پیش رو را با وضوح کامل ببینید. امروز دیگران به شما تکیه خواهند کرد، زیرا می توانید مسیر درست را تشخیص دهید. اما برعکس، خودتان به غرایزتان چشم دوخته اید تا به شما بگویند که دقیقاً کجا هستید و قرار است به کجا برسید. لازم است که امروز نسبت به تغییرات جزیی حساسیت نشان دهید، زیرا به نظر می رسد که همه چیز با سرعت زیاد در حال حرکت است. هر چند وقت یکبار دیگران را در جریان جزییات کار قرار دهید تا بدانند که آن ها نیز جزیی از این فرآیند هستند. در مسیری که پیش می روید به نمونه های مشابه نیز توجه کنید و ارتباط تان را با دیگران حفظ کنید.

مرداد
امروز ممکن است وقت ارزشمندتان را بیهوده از دست بدهید، زیرا مدام در حال پچ پچ کردن درباره ی مشکلی هستید که با آن دست و پنجه نرم می کنید. حتی اگر افکارتان را سازماندهی کرده باشید و راه حل های عملی ارایه دهید، در حال حاضر ممکن است دیگران خوب به حرف های تان توجه نکنند. اگرچه دوستان تان همیشه به نظرات تان اهمیت می دهند، اما اکنون خسته شده اند از این که فقط  حرف می شنوند و نتیجه ای حاصل نمی شود. سعی کنید بیش تر عمل کنی دو کمتر حرف بزنید؛ همیشه عمل از حرف و سخن گویاتر است.

شهریور
سعی  کنید خودتان را خیلی درگیر تکه های مختلف پازل نکنید، در این صورت راحت تر می توانید آینده ی خود را متصور شوید. اگر به احساسات تان اطمینان کنید، می بینید که دنیای اطراف تان تابناک تر خواهد شد. اگرچه همیشه حس ششم تان بسیار قوی است، اما اکنون این قابلیت شما افزایش پیدا کرده است. تجربه هایی که دیروز برای تان ناشناخته و درک نکردنی بودند، امروز شما را به سرزمین های جدیدی می کشانند. از این سفر که به رشد شخصیت تان کمک خواهد کرد لذت ببرید. مسیری که باید برای این دگردیسی طی کنید از آن چه فکرش را می کنید امن تر است و نتایج شگفت انگیزی را به دنبال خواهد داشت.

مهر
امروز ممکن است احساس کنید که دیگران بیش از آن چه لازم است افکارشان را به شما تحمیل می کنند. به تازگی جرأت پیدا کرده اید که روی حرف تان بایستید و از این جهت چنین وضعیتی خیلی اذیت تان نخواهد کرد. یک حقیقت پایه را در نظر بگیرید و بر اساس آن شروع به حرکت کنید، زیرا بسیار مهم است که پایه و اساس کارتان مطابق حقایق قوی و مستحکم باشد. اسلحه ی مخفی امروز شما عقاید تزلزل ناپذیرتان هستند. اگر با اهداف تان همگام شوید، دیگر کسی نمی تواند بین شما و خواسته های تان قرار بگیرد.

آبان
امروز ممکن است تصمیم بگیرید تا کاری را که در دست دارید با شدتی بی رحمانه به پیش ببرید. خوشبختانه پذیرش مسئولیت هایی که اکنون به عهده دارید به شما قوت قلب خواهد داد. فکر نکنید که اگر تسلیم سرنوشت شوید به این معنی است که جرأت و قدرت ندارید، این خواست سرنوشت است که اکنون موج هایی را در مسیرتان رقم زده که بر آن ها سوار شده اید. امروز برای خودتان قدرتی به حساب می آیید، پس از این فرصت بهره ببرید و تا زمان هست سعی کنید اتفاقی خاطره انگیز را رقم بزنید.

آذر
امروز ممکن است دچار احساس  عدم امنیت شوید. نگرانی درباره ی عملکرد شغلی یا عدم تعادل قدرت در یک رابطه می تواند دلیل این احساس باشد. اما به جای این که خودتان را درگیر احساسات ناخوشایند کنید، بهتر است با به کارگیری رویکردی خوش بینانه مجدداً روحیه ی خود را به دست آورید. خیلی ساده فقط به این فکر کنید که همه ی مشکلات قابل حل شدن هستند. امروز خیالات و اندیشه های شما از دنیای واقعی اطراف تان انرژی می گیرند. وقت را تلف نکنید؛ اولین قدم برای بروز اندیشه های جدید، سازمان بخشیدن به حقایق موجود است.

دی
امروز می توانید از طبیعت بلندپروازی که دارید به سود خود بهره ببرید، مثلاً می توانید به اطرافیان تان نشان دهید که چه قدر در رفتارتان جدی هستید و برای این که کاری را به سرانجام برسانید بسیار مصمم اید. اما ممکن است دیگران متوجه واقع گرایی شما نشوند، زیرا اکنون این احساسات شماست که در ظاهرتان دیده می شود. لزومی ندارد که بخواهید برنامه های تان را برای دیگران توجیه کنید، اما ممکن است بخواهید تا برای آخرین بار اولویت های تان را مجدداً بررسی کنید. این پیشروی حرفه ای شما تحسین برانگیز است. اما بهتر است در رسیدن به موفقیت شتاب نکنید و سعی کنید ارتباط تان را با دیگران در تمام مسیر حفظ نمایید.

بهمن
اگر امروز بخواهید نظرات تان را درباره ی یک موضوع مهم با دیگران در میان بگذارید، احتمال اش زیاد است که با این حرکت مشکل آفرینی کنید. دفعه ی پیش که درباره ی افکارتان سخن سرایی کردید، بازخوردهای متفاوتی دریافت نمودید. اما می توانید دوباره شانس خود را با مخاطبان جدید محک بزنید. اطمینان حاصل کنید که افکارتان را منطقی بیان کنید و به ارزش های دیگران حمله نکنید. به عقاید دیگران احترام بگذارید تا آن ها نیز به شما فرصت دهند که افکارتان را بیان کنید.

اسفند
امروز دوستان تان طوری به کمک تان می شتابند که پول و ثروت هم نمی تواند. ممکن است حتی خودتان درخواست کمک نکرده باشید، اما دیگران داوطلبانه پا به میدان خواهند گذاشت تا کمک تان کنند. شاید این کمک جنبه ی فیزیکی داشته باشد یا مثلاً در کشمکشی که رخ داده از شما دفاع شود. خوشبختانه این متحدان شما جانب حق را خواهند گرفت، حتی اگر این سخن حق موردعلاقه ی شما نباشد. همیشه می توانید در صورت پرداخت پول از دیگران بخواهید که کمک تان کنند، اما این یک هدیه ی الهی است که دیگران خودشان با خلوص نیت به سراغ تان بیایند و از کسانی که معتمد شما هستند بازخوردهای منطقی دریافت کنید.




گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

X